Na závěr trilogie remaku Final Fantasy VII si ještě budeme muset pár let počkat, jelikož vývojáři ze Square Enix s dosud nepojmenovanou třetí částí nezamýšlejí nic menšího a méně velkolepého, než co nabídli v roce 2020 s prvním dílem a letos v únoru s Rebirth. Na třetí hře se ovšem částěčně pracovalo už během vývoje druhé, v dubnu se pak z knihy Final Fantasy VII Remake Ultimania vzešla informace, že by pokračování mohlo vyjít v roce 2027, že už je hotov příběh a že se usiluje o přidání něčeho nového, unikátního a důležitého. Vývoj hry a jeho postup nyní lehce naťukl Naoki Hamaguči, spolurežisér Final Fantasy VII Remake a režisér Final Fantasy VII Rebirth.
Hamaguči společně s producentem Jošinori Kitasem přednášel na panelu věnovaném právě Final Fantasy VII a výzvám souvisejících s remakem i původní hrou během jihokorejské konference G-Star 2024. O shrnutí z něj včetně několika fotografií prezentace se postaral japonský magazín 4Gamer, díky kterému (a automatickému překladači) se dozvídáme, co v samém závěru padlo na adresu nové hry. I zde postrádala název a nadále je označována jako „příští Final Fantasy VII“. Bylo potvrzeno, že práce na zápletce a příběhu byly skutečně dokončeny, stejně tak koncept titulu, který byl vyzdvižen jako obzvlášť důležitý, ale bohužel nebyl kvůli složitosti nijak blíže upřesněn, a tým se již posouvá ve vývoji kupředu. Vývojáři jsou si vědomi vysokých očekávání, proto Hamaguči promluvil alespoň o jedné věci, která bude v rámci trilogie výraznou novinkou. Ve třetí části budou moci hráči na svět pohlédnout z vyšší perspektivy, jelikož dojde i na působivou vzducholoď Highwind se vším všudy, která v původní hře sloužila hlavním hrdinům jako dopravní prostředek.
Vzducholoď jsme mohli v celé své velkoleposti spatřit už ve Final Fantasy VII Rebirth, ovšem její využívání bylo hráčům v tu chvíli ještě zapovězeno. Už tehdy se však spekulovalo, ba až předpokládalo, že může sehrát zásadní roli v poslední části. A bude tomu skutečně tak. Vývojáři navíc nemají v úmyslu hráče nijak omezovat, ba naopak, tudíž jim dovolí volně létat po mapě a objevovat ji. To hře určitě přidá mnohem více než jen vyšší perspektivu, pro samotné vývojáře pak jde zároveň o velkou výzvu. Kitase každopádně nedávno sliboval, že třetí a poslední díl hráče rozhodně nezklame.