Celá série Call of Duty možná hráče polarizuje, ale jedno poslednímu dílu upřít nelze. Black Ops 6 se zjevně těší mimořádné pozornosti. Což samozřejmě automaticky neznamená, že to bude skvělá hra, že se bude skvěle prodávat a dokonce ani to, že ji lidé sledují jen proto, že se jim líbí. Protože právě o sledování jde.
Takzvaný gameplay reveal trailer Black Ops 6 se stal nejsledovanější upoutávkou v historii série Call of Duty. Premiéru měl přitom teprve 9. června a už má na kontě přes 55 milionů zhlédnutí. Dosavadní rekord se přitom dlouho neotřásl. Dosud jej drželo Call of Duty: Infinite Warfare a reveal trailer z květně 2016. Toto video má skoro 47 milionů zhlédnutí.
Další v pořadí je trailer na reboot Modern Warfare (40 milionů), Black Ops 2 (39 milionů), Modern Warfare III (39 milionů) a pak Advanced Warfare (34 milionů). Nepochybně celková čísla navyšuje i skutečnost, že Activision neponechává nic náhodě a spoustu peněz sype do marketingu.
Jde přitom jen o čísla z oficiálního kanálu Call of Duty na YouTube. Celkové počty mohou být ještě výrazně větší, protože takové upoutávky mají mraky přehrání nejen v reuploadech různých magazínů, ale třeba i na kanálech výrobců konzolí. Jen namátkou na YT kanálu IGN má stejné video z Black Ops 6 380 tisíc zhlédnutí. Na kanálu Xboxu dalších 2,2 miliony zhlédnutí a na kanálu PlayStationu dalších 224 tisíc.
Jen pro kontext – trailer na Grand Theft Auto VI má na oficiálním kanálu Rockstaru už 195 milionů zhlédnutí.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.