Minulý týden jsme psali o dalším propouštění ze strany Microsoftu, tentokrát ve studiu Toys for Bob. Nejprve se dokonce rozšířila zpráva, že by studio podílející se na remacích Crashe Bandicoota a Spyra nebo spolupracujících na Call of Duty mělo dokonce zcela skončit. To bylo naštěstí rychle upřesněno, konec studia byl vyvrácen a ve výsledku došlo „jen“ k propuštění 86 zaměstnanců, zatímco zbytek vývojářů měl nadále patrně pracovat na dálku. Nejnovější zákulisní informace přinášejí pár dalších detailů o osudu tohoto kalifornského studia.
Insider a specialista na značky Crash Bandicoot a Spyro the Dragon vystupující pod přezdívkou Canadian Guy Eh upřesnil nedávnou zprávu a doplnil i něco navíc na základě rozhovorů s několika zaměstnanci, jak uvedl ve svém videu. Uzavření studia, přesněji prostorů starého hangáru, v nichž vývojáři sídlili a fyzicky pracovali, nesouviselo s výše zmíněným propouštěním, nýbrž bylo plánované z důvodu prostého vypršení nájemní smlouvy. Tyto prostory pro ně navíc měly být příliš velké a sami vývojáři chtěli raději vzdálené řešení a práci na dálku, nemělo tedy jít o rozhodnutí Microsoftu. Důležitým povzbuzením pro fanoušky pak je, že studio má údajně v přípravě několik projektů, což by rozhodně nenaznačovalo možná konec. Vývojáře má navíc navzdory propouštění podporovat i samotný Microsoft, jelikož jak Canadian Guy Eh uvedl: „Společnost Microsoft se Toys for Bob a jejich IP věnuje, takže nemějte strach.“
Jedná se samozřejmě o neoficiální informace, citovaný insider je ovšem ve své oblasti kolem těchto značek považován za více než seriózního. Zároveň v tuto chvíli netušíme, co přesně se uvnitř studia Toys for Bob děje a co se chystá, připomeňme však, že bylo mezi fanoušky studio zmiňováno jako potenciální kandidát pro možný návrat série Banjo-Kazooie, ale to jsou momentálně pouze spekulace a přání mnoha fanoušků.
Mňa to úprimne teší, že o moju obľúbenú značku z detstva neprídem a že možno vzniká ďalšia hra s Crashom. Ale očividne to bude trvať ešte veľmi dlho, keďže v takomto zoštíhlenom tíme sa nedá tvoriť niečo tak rýchlo ako predtým. Na druhej strane, ak sa z Crasha stane exkluzivita pre X Box, tak som dohral. Bez ohľadu na prepúšťanie :/
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.