Světoznámý skateboardista Tony Hawk potvrdil v podcastu Mythical Kitchen, že znovu spolupracuje s vývojáři z Activisionu. Potvrdil, že se něco připravuje k letošnímu výročí celé série, na což mohla potenciálně lákat i změna bannerů v profilech série na sociálních účtech. Bohužel ale nemohl Tony Hawk sdílet žádné detaily a na konto onoho překvapení nebyl nikterak sdílný. „Přál bych si, abych vám mohl říct víc, ale jediné, co mohu prozradit, je opětovná komunikace s Activisionem, se kterým na něčem pracujeme,“ řekl Hawk. Dodal také, že by to mělo hráče opravdu potěšit, ale dál se už k projektu nevyjadřoval.
Pokud bychom se tedy měli vrátit ke zmiňovaným obrázkům na sociálních sítích, například účet série Tony Hawk’s Pro Skater na Twitteru má v hlavičce výroční logo THPS s poukázáním na to, že letos uběhne už 25 let od vydání prvního dílu, siluetou skateboardisty a pozadím s palmou. Ve skutečnosti jde jen o upravený artwork, který v roce 2020 doprovázel předělávky prvních dvou dílů v kolekci Tony Hawk’s Pro Skater 1+2, přesto ale hráči doufali, že by to mohlo „něco“ znamenat. Není však v tuto chvíli známo, jak chce Tony Hawk s lidmi z Activisionu či Microsoftu výročí oslavit a jsme daleko od toho, abychom automaticky mluvili o předělávkách třetího a čtvrtého dílu.
Bez ohledu na to, že remaky dalších dílů byly podle Hawka v přípravě, do velké míry stály na fungování studia Vicarious Visions, které však bylo absorbováno do struktury Blizzardu a patrně už nebude mít se sérií nic společného. „Jo, to byl plán, a to až do vydání THPS 1+2. Dělali jsme trojku a čtyřku, ale pak bylo studio Vicarious pohlceno [Blizzardem], poté [Activision] hledal jiné studio, a nakonec to skončilo,“ řekl Tony Hawk před dvěma lety. Je samozřejmě otázkou, zda se něco nepohnulo ve světle očekávané akvizice ze strany Microsoftu, ke které nakonec došlo, ale pokud se 29. září – na kdy přesně připadá ono 25. výročí – skutečně dočkáme nějakého oznámení, troufáme si tvrdit, že to nebude informace o vydání nějaké nové hry.
Na druhou stranu, oznámení prací na zmiňovaných předělávkách třetího a čtvrtého dílu, re-edice THPS 1+2 nebo nějakého DLC, by bylo fajn a mohlo by posloužit přesně jako to, co hráče potěší. I na tohle rozuzlení si ale budeme muset ještě nějakou chvíli počkat.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Kdyby se tak vrátilo Vicarious Visions, kteří u 1 a 2 dílů odvedli dobrou práci. Potom ale moc nedává smysl, že microsoft propouští přes 650 zaměstnanců právě z Activisionu, kam se lidi co pracovali na této sérii přesunuli, kdyby měli dělat na nové hře. Snad nebudeme zklamaní! :/