Zkušený vývojář Konrad Tomaszkiewicz v rozhovoru pro magazín PC Gamer naznačil, co jej přimělo odejít z CD Projektu, kde vedl vývoj třetího Zaklínače a podílel se i na Cyberpunku 2077. Pohled zvenčí nemusí přinášet automatickou odpověď, proč by někdo úspěšný opouštěl jistotu velké společnosti, stabilní zázemí a nepochybně i nadstandardní platové ohodnocení, a namísto toho peníze utrácel za vlastní studio. Kreativitu ale zřejmě nejde uhasit a v případě Tomaszkiewicze ani příliš dusit, takže to nakonec byla touha po „bláznivých věcech“, které by podle jeho vyjádření ve velké firmě neprošly.
„Založil jsem Rebel Wolves, protože jsem chtěl se svými přáteli pracovat na něčem unikátním,“ řekl na vysvětlenou Tomaszkiewicz. Dodal pak, že on i lidé v jeho týmu milují RPG i projekty, na kterých pracovali v minulosti, sám ale cítil, že pravidla, se kterými právě RPG vznikají, lze stále rozšiřovat a posouvat. „Měli jsme bláznivé nápady. Věděli jsme, že když bychom je chtěli realizovat, potřebujeme si otevřít vlastní studio, protože by bylo velmi obtížné přesvědčit někoho z velké společnosti,“ poukázal pak na všeobecně známé postavení velkých společností ve smyslu neochoty příliš riskovat. Tomaszkiewicz by přitom CD Projektu nabízel úplně novou hru a ještě požadoval, aby studio změnilo svůj postoj k RPG s vidinou vytvoření něčeho nového a šíleného.
Výsledkem odchodu z CD Projektu a založení nového studia tedy bude hra The Blood of Dawnwalker, kterou už studio začátkem roku 2025 vcelku podrobně představilo. Hra vzniká v mnohem menším týmu, než z jakého Tomaszkiewicz a řada jeho přátel odešla, což je pak druhý důvod, který se stal neméně důležitou motivací ve snaze zkusit herní vývoj sám za sebe. V pokračování rozhovoru pro PC Gamer Konrad Tomaszkiewicz zmiňuje důležitou věc, a sice práci s přáteli v týmu, který se nepočítá na stovky, ale spíše na desítky. „Cítil jsem, že menší tým toho díky snazší komunikaci a diskuzím o vizi [hry] zvládne víc. Je jednodušší pocítit žár kreativity a udělat něco speciálního,“ uzavřel Tomaszkiewicz. Pokud vás tedy zajímá, jakým způsobem vývojáři z Rebel Wolves ke svému temnému upírskému RPG přistoupili, začtěte se do článků v našem archivu. Na výsledek si ale budeme muset bohužel počkat delší dobu.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.