Microsoft spouští před Vánoci novou marketingovou kampaň na Xbox. V duchu četných dřívějších prohlášení Phila Spencera i jeho kolegů, že chtějí dostat Xbox na co největší množství displejů či zařízení, tak Microsoft poukazuje na to, že Xbox není jenom duo konzolí Xbox Series. Nové letáky a grafika obecně se sloganem „Tohle je Xbox“ pod jednotné označení řadí také zařízení jiných značek, jako jsou mobilní telefony, notebooky, herní handheldy, televize nebo headsety pro virtuální realitu. „Budujeme budoucnost definovanou volbou hráčů,“ uvádí Microsoft v příspěvku na blogu Xbox Wire a podtrhuje, že je pouze na zákaznících, kde chtějí hrát své oblíbené hry, objevovat nová dobrodružství nebo se spojovat s přáteli.
Jak dále Microsoft konkrétněji uvádí, do širší rodiny Xbox zve specificky televize od společnosti Samsung, které přichází s předinstalovanou aplikací Xbox, zmiňují také Amazon Fire TV a nezapomínají ani na VR headset Meta Quest. Už v předchozích měsících se Microsoftu podařilo provázat tamější ekosystémy s tím svým a nabídnout hraní převážně formou cloudu skrze předplatné Game Pass Ultimate. V případě herních handheldů – Microsoft ve své grafice využívá Asus ROG Ally X – pak jde samozřejmě o možnost hrát jednotlivé hry nativně jednoduše díky tomu, že v handheldech může běžet operační systém Windows. „Kampaň Tohle je Xbox […] představuje vývoj Xboxu coby platformy, která se rozšiřuje mezi různá zařízení s odvážnými, ikonickými a zábavními vizuálními prvky i odlehčeným tónem,“ popisuje pak celou kampaň Microsoft dále.
Cílem kampaně jsou v tuto chvíli města ve Spojených státech, ale také australská města nebo metropole v Evropě. Microsoft chce v první řadě komunikovat, že hraní nemusí být spojeno jen se sezením u televize či monitoru doma, ale může se bez přerušení odehrávat i na jiných, méně tradičních či očekávaných místech. A pokud z kampaně cítíte, že bude mít přesah i do jiných oblastí, než je elektronika a videohry, pak samozřejmě odhadujete správně. Microsoft se spojil například se značkami Crocs, Porsche nebo britským The Happy Egg, takže se možná v nadcházejících dnech a týdnech dočkáme… No, zkrátka, veselých průniků. Nová marketingová identita je pak přirozeně spojena i s reklamními předměty, které se objevily v již déle fungujícím oficiálním obchodě Xboxu.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.