Aby těch novinek týkajících se známých herních sérií, které si razí svou cestu na filmové plátno či do televize a na streamovací služby, nebylo málo, máme zde další zajímavé oznámení. Magazín Deadline exkluzivně informoval o přípravách filmu The House of the Dead podle stejnojmenné hororové série a střílečky, jejíž první díl původně vyšel v roce 1996 na automat Sega Model 2, o rok později se dostal i na konzoli Sega Saturn. Režie a scénáře filmu se ujal Paul W.S. Anderson, jenž má s adaptováním videoher už bohaté zkušenosti díky filmové sérii Resident Evil, ale také prvnímu filmu Mortal Kombat.
Film má být nicméně založen na dílu The House of the Dead III z roku 2002, který v následujících letech vyšel i na Xbox, PC a později v kompilaci i na Nintendo Wii a posléze i na PlayStation 3. „Je to o především o rodinných sporech, mezi akcí a děsem. Je o ženě Lise Rogan, která se snaží zachránit svého otce. A také o Danielu Curienovi, jenž je synem muže, který tuto mutantí nákazu způsobil, a proto se musí vypořádat s otcovými hříchy,“ vysvětlil Anderson. Zároveň dodal, že podobně jako u Mortal Kombatu je velkým fanouškem série, kterou už v době vydání pravidelně hrál v hernách a měl ji v oblibě. Jeho přístup se má však lišit od Resident Evilu, jelikož i samotné hry na to jdou jinak.
„The House of the Dead je v jádru kolejnicová střílečka, takže vás vtáhne doprostřed akce. Natočím film, který tento přístup zrcadlí, odehrává se v reálném čase a vtahuje diváky přímo do děje,“ vysvětlil. Diváci neznalí předlohy se tak nemusejí obávat zatížením v podobě spoustu příběhového pozadí. „Každý bude vtažen přímo do děje a seznámí se s postavami a zápletkou, neboť má 90 minut na to, aby v podstatě unikl z nejextrémnějšího strašidelného domu, v jakém kdy byl.“ Stejně tak se bude lišit i přístup k nepřátelům, kteří zde rozhodně nejsou jen zombie, naopak jsou zdejší „stvoření“ inteligentními a schopnými bytostmi se zbraněmi, což působilo děsivě už v samotných hrách.
Anderson bude snímek i produkovat, přičemž k produkci se připojil i Andersonův kolega Jeremy Bolt, s nímž dlouhé roky spolupracuje v rámci vlastní společné nezávislé společnosti Impact Pictures, za společnost Sega pak producent Toru Nakahara, který se zatím podílel na nových filmech se Sonicem a pracuje i na nadcházejících Streets of Rage nebo Shinobi, a skrze společnost Story Kitchen také producenti Dmitri M. Johnson (Ježek Sonic, Tomb Raider, z nadcházejících Sifu či Vampire Survivors), Mike Goldberg, Dan Jevons a Timothy I. Stevenson, jenž bude výkonným producentem.
Nakahara k novému projektu vysvětlil, že Sega byla původně skeptická ohledně převádění svých her na filmová plátna kvůli řadě dřívějších neúspěšných pokusů, což ovšem před pár lety změnil Ježek Sonic. Od té doby Sega více zkoumá, jak rozšířit celou svou značku i jiným než herním směrem. Samotná produkce filmu by měla trvat od poloviny do konce příštího roku, další detaily například stran uvedení nejsou známy. Už nyní se ale můžeme podívat na několik znepokojivých concept artů.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.