Výkonný producent Bethesdy Todd Howard komentoval v novém rozhovoru pro list The Telegraph situaci kolem titulů, na nichž studio pracuje vedle Starfieldu. Jde pochopitelně o pokračování série The Elder Scrolls a také o novou hru s Indiana Jonesem od MachineGames, o které toho ale ve finále víme snad ještě méně. Bez ohledu na to, že jsme se během E3 dočkali prvních záběrů ze Starfieldu, značná část hráčů žhavila naději, že uvidíme něco i z dalších projektů, Howard ale znovu zopakoval, že dvojice zmiňovaných titulů je ještě vzdálená a příslušné týmy na ní budou muset ještě nějakou dobu pracovat.
Pokud patříte k fanouškům The Elder Scrolls a Skyrim se vám už zajedl, rychle si hledejte nějaký zajímavý mod nebo se vydejte po stopách série k jejímu začátku. Jinými slovy řečeno, ještě bude trvat několik let, než šestý díl dorazí, což Howard vymezil poměrně přesně. V první řadě bylo odhalení v roce 2018 zamýšleno jako uklidnění pro hráče, kteří by mohli začít spekulovat, že se Bethesda s Falloutem 76 odklání od čistě singleplayerových titulů. Jak jsme mohli zjistit v dalších letech, vývojáři navenek rozhodně nevyvíjeli žádnou aktivitu, aby TES VI podpořili novými informacemi a došlo na první upřesnění, že tato hra dorazí až po Starfieldu. Teď o ní Todd Howard mluví jako o hře, která je stále ve fázi designu, což by znamenalo, že se na ní fakticky – ve smyslu programování a vlastního vzniku – ještě nezačalo pracovat.
Vše má spojitost s technologií Creation Engine 2, která pohání Starfield a má se stát základním stavebním kamenem her nové generace od Bethesdy. Jenže Starfield má být průkopník, a teprve až bude všechno správně nastaveno, mohou vznikat další tituly. „Neustále kontrolujeme technologii. Zvládne věci, které chceme udělat? Každá hra bude mít vlastní sadu technologií, takže i pro TES VI budeme muset připravit doplňky, které bude titul specificky potřebovat,“ vyjmenovává Howard a ukončuje spekulace, že bychom z pokračování Skyrimu, Oblivionu či Morrowindu mohli v dohledné době vidět něco víc.
Je vidět, že je Howard velkým fanouškem, což potvrdil i v dalším prohlášení, že zamýšlený koncept už v roce 2009 nabízeli Georgi Lucasovi a od té doby přemýšlí, jak by jej mohli zpracovat do výsledné podoby videohry.
Podobně se to má i s Indiana Jonesem, na kterém pracují autoři Wolfensteina ze studia MachineGames, Howard ale byl v rozhovoru z tohoto projektu o trochu víc nadšený. Když byl požádán o nové informace, novinářům ukázal repliku archy úmluvy z Dobyvatelů, která má čestné místo na jeho poličce. Je vidět, že je Howard velkým fanouškem, což potvrdil i v dalším prohlášení, že zamýšlený koncept už v roce 2009 nabízeli Georgi Lucasovi a od té doby přemýšlí, jak by jej mohli zpracovat do výsledné podoby videohry. „Myslím, že lidé z MachineGames odvedli skvělou práci, jsou to fenomenální vypravěči,“ chválí na dálku Howard tým vývojářů. Uvádí přitom, že jedině oni jsou schopní hru vytvořit tak, jak Bethesda původně zamýšlela a potvrzuje, že nadšení jsou i lidé z Disney a LucasArts.
Co se možného termínu uvedení, zatím bychom mohli pouze hádat, zdá se však, že podle životopisu jednoho z grafiků, mohla produkce Indiana Jonese začít letos v březnu. Rik Nieuwdorp, zaměřující se na zpracování světla, totiž v únoru ukončil svou práci na Deathloopu a hned od března se přesunul právě k Indiana Jonesovi, což i nadále potvrzuje jeho profil na síti LinkedIn. Očekáváme proto, že by hra mohla strávit ve vývoji následující dva roky a teprve poté by se mohlo přiblížit vydání.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.