Budovatelské strategie mají často podobný koncept. Začínáte na zelené louce a vaším úkolem je vybudovat funkční a prosperující metropoli. Co kdyby ale tento zažitý standard někdo obrátil naruby? Jeden takový odvážlivec se našel. Jmenuje se Sam Alfred, říká si “vfqd” (opravdu) a pochází z Kapského Města v Jihoafrické republice. Ten se pochlubil relaxační budovatelskou strategií Terra Nil, v níž je cílem hráče obnovit přírodní ekosystém.
K dispozici máte za tímto účelem šestici moderních pomocníků, takže tak docela bez budov se neobejdete ani tady. Svět je procedurálně generovaný a jak už podtitul Reclaim the Wasteland napovídá, vaším úkolem je probudit k životu nehostinnou pustinu. Nestavíte města, ale přírodu. Vyprahlý kout světa je třeba proměnit v oázu života a zeleně. Spíš než o plnohodnotnou hru se jedná o zajímavý koncept, který vznikl v rámci Ludum Dare.
Hráči chválí především grafiku, animace a ozvučení. Další podotýkají, že hra je velmi dobře začištěná a vyvážená s ohledem na to, že se jedná pouze o experiment.
Titul si můžete stáhnout na serveru itch.io za cenu, jakou si sami určíte. K dispozici jsou verze pro Windows, Mac i Linux. Hra se navíc může pochlubit pěknou retro stylizací. Sam Alfred má na kontě celou řadu dalších her, které stojí za prozkoumání a všechny je spojuje právě působivá pixelartová grafika. Ostatně přesvědčte se sami.
Dosavadní ohlasy na projekt jsou velmi pozitivní. Hráči chválí především grafiku, animace a ozvučení. Další podotýkají, že hra je velmi dobře začištěná a vyvážená s ohledem na to, že se jedná pouze o experiment. Objevují se ale současně přirozeně první nápady na úpravy a vylepšení. Titul pohání engine Unity.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.