Během udílení cen The Game Awards 2019 se vývojáři z Telltale Games definitivně vrátili na scénu. Po vleklých problémech, rozpadu studia, odštěpení částí týmu a opětovném spojení pod hlavičkou Telltale Gamea i AdHoc Studio došlo na potvrzení druhého dílu adventury The Wolf Among Us, na který fanoušci čekali od roku 2013. Na radostnou a možná trochu překvapivou zprávu však nikdo z vývojářů nenavázal, marně jsme čekali na letošní Game Awards a fanoušci nakonec obdrželi nepříliš veselou zprávu, že nové informace dorazí až v roce 2022. Nakonec ale kouzlo Vánoc zafungovalo a střípky o připravovaném druhém dílu přináší magazín Game Informer.
Ten dává ve své tištěné formě prostor oběma studiím i jejich připravované hře, které už vývojáři pochopitelně věnují maximální pozornost. Rozhovor s CEO Telltale Jamiem Ottiliem a technickým ředitelem Dennisem Lenartem z AdHocu ale začíná obecněji a zaměřuje se zejména na to, jak budou obě studia složená z bývalých zaměstnanců původního studia Telltale pracovat. Jak už poprvé zaznělo začátkem loňského roku, jednou z největších změn je přístup k tomu, jak budou vznikat jednotlivé epizody konkrétních titulů. Platí to už pochopitelně o The Wolf Among Us 2 a z nového přístupu budou těžit nejen hráči, ale především vývojáři, kteří byli u předchozích projektů Telltale pod obrovským časovým tlakem, aby stíhali nové epizody vydávat v co nejkratším čase. Protože tohle všechno vedlo jen k přesčasům a velkému stresu, vývojáři se rozhodli nově vyvíjet celou hru se všemi jejími epizodami, a až bude vše připraveno, spustit celý proces postupného vydávání. Takhle se vývojáři budou moci v čase mezi jednotlivými epizodami soustředit na testování a v ideálním případě nic nevyvíjet.
Další důležitou věcí je změna enginu – ačkoliv byly interní nástroje Telltale ušité na míru žánru, který studio proslavil, vývojáři mohli narážet na nečekané problémy či nedostatky, které ve všeobecném spěchu nebyli schopní efektivně odstraňovat či nahrazovat něčím lepším. Rozhodli se proto využít Unreal Engine, který je navíc otevřenou platformou a podle Lenarta dovolí i tak oběma týmům přidávat vlastní moduly a nástroje, které budou specificky vyžadovány pro žánr příběhových adventur. A do třetice, Telltale se i díky změnám ve videoherním odvětví za poslední dva roky nebude zdráhat nechávat si části svých her vyvíjet externě. To se týká především grafiky, pro kterou budou využívat vzdálené týmy a sejmou tak z vlastních lidí další zbytečnou pracovní nálož, kterou bude možné využít efektivněji na jiných místech.
The Wolf Among Us 2 | Game Informer Details
-Set 6 months after the original
-Takes place during Winter all over New York
-In full production, script is finalized, mocap underway
-Unreal Engine has streamlined dev a lotMuch more in this month’s issue: https://t.co/5dfDOD0fDB pic.twitter.com/eDTt3354uf
— Shinobi602 (@shinobi602) December 22, 2021
Jestli všechno dopadne tak, jak má, hráči by to měli v blízké budoucnosti poznat už na The Wolf Among Us 2. O čem hra bude? Určující je zejména to, že se podle nových informací posuneme do období přibližně půl roku po událostech prvního dílu. Hra se bude odehrávat v zimě a zastihne hlavní hrdiny v trochu nových rolích. Pokud jste hráli první sezónu, máte o Bigbym a Sněhurce jasno, bez zbytečných spoilerů ale můžeme alespoň částečně vysvětlit, že zatímco Sněhurka si užívá svou roli zástupkyně starosty Fabletownu, Bigby se stále hledá a neví, jak přesně přijmout roli šerifa a ochránce. Příběh se tím ale dostane blíž ke komiksu a vývojáři slibují spoustu novinek. Jednou z nich má být i New York, ve kterém se budeme tentokrát pohybovat a podle Jamieho Ottilieho si prý plně užijeme jeho rozlohu. Momentálně vývojáři dokončují práce v motion capture studiu a mají k dispozici kompletní scénář, což je podle ředitele Telltale obrovsky příjemnou změnou od způsobu, jakým se pracovalo dřív.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.