Že španělské studio Tequila Works nebylo v dobrém stavu, bylo jasné už nějakou dobu. Naposledy jsme loni v listopadu psali, že jeho zakladatelé odstoupili ze svých pozic, tým dostal nové vedení a společnost na sebe podala návrh na insolvenci z důvodu „dlouhodobých tržních podmínek“. Teď jeden z jeho spoluzakladatelů Raúl Rubio uvedl na síti LinkedIn, že je v podstatě konec.
Nechce ale podle svých slov mluvit o konci, protože důležitá podle něj byla cesta a přátelství. A v příspěvku vzpomíná na patnáct let společných zážitků. Konec je podle něj je nový začátek, přesto ho mrzí, že nemohl udělat víc.
Studio Tequila Works sídlilo v Madridu a založené bylo v roce 2009. Kromě Rubia u jeho zrodu stále ještě Luz Sancho. Od počátku přitom tým tvořil zajímavé a dobře hodnocené hry. Jeho debutem byl Deadlight z roku 2012, velmi dobře si vedl i titul Rime z roku 2017. Vývojáři koketovali i s VR ve hrách The Invisible Hours a Groundhog Day: Like Father Like Son. Velká očekávání hráči měli od titulu Gylt z roku 2019, který ale vyšel původně exkluzivně jen na Stadii, která se sama o sobě potýkala s nezájmem hráčů, a na ostatní platformy se dostal až v roce 2023. Ve stejném roce pak studio vydalo ještě Song of Nunu: A League of Legends Story.
Tequila Works nakonec nezachránila ani investice od Tencentu, která přišla v roce 2022. V uplynulém roce pak tým opakovaně propouštěl.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.