Název studia EA Motive se v posledních týdnech skloňoval zejména v souvislosti s remakem hry Dead Space. Nelze však přehlédnout fakt, že v Motive pracují dva samostatné týmy a zatímco lidé zodpovědní za zmíněný remake si vzali zasloužené volno, ten druhý začal naplno pracovat na hře s Iron Manem. Pokud bychom tuto informaci měli zasadit do kontextu dřívějších zpráv, už loni v říjnu se mluvilo o tom, že Motive začíná Iron Mana testovat. Vyšlo ale najevo, že mělo jít spíše o testování prototypu během osobní schůzky jeden na jednoho, ze které si měli vývojáři vzít zpětnou vazbu pro nastavení herního světa, základních mechanismů nebo části příběhu. Tu se ale zřejmě podařilo konečně zapracovat a hra by měla být v tuto chvíli už ve standardní fázi vývojového procesu.
Informaci přinesli sami vývojáři na Redditu, kde odpovídali na dotazy fanoušků týkající se především zmiňované hry Dead Space. Jedna z otázek vcelku pochopitelně mířila na budoucnost, zda se hráči mohou těšit i na předělávky dalších dílů, na což vývojáři neodpověděli přímo. Uvedli, že po vyčerpávající práci si většina zaměstnanců vzala zasloužené volno, ale rozhodně nevyloučili, že se nad tímto tématem budou zamýšlet. „Je tu mnoho faktorů, které musíme v potaz na úrovni studia i celé společnosti,“ odpověděli vývojáři a dodali, že jádro týmu vnímá sérii Dead Space i nadále velmi vášnivě. Co to přesně bude znamenat, to nevíme, faktem ovšem je to, co je uvedeno výše – bez ohledu na dovolenou velké části studia, ta druhá se už zabývá Iron Manem.
„Máme v Motive úžasný tým, který právě začal pracovat na Iron Manovi. Můžeme vás ujistit, že je ve velmi dobrých rukách,“ napsali vývojáři. Bohužel ale nepřidali žádné bližší informace, takže se zatím o podobě hry můžeme jen dohadovat. Můžeme nicméně připomenout spekulace z poloviny letošního ledna, které rozvířil inzerát na místo level designéra v Motive. Mezi požadavky totiž byla znalost Unreal Enginu, což by potenciálně naznačovalo využití této technologie namísto Frostbitu. A zapadá to i do dalších náznaků, konkrétně ohledně nového Mass Effectu, který by měl rovněž využívat Unreal Engine a zasloužit se tak o důležitý krok stranou od problematické vlastní technologie, se kterou podle mnoha předchozích zpráv uměli skutečně pracovat jen lidé z DICE.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.