Pár dní po vydání Star Wars Outlaws přiznal kreativní ředitel Julian Gerighty zklamání z přijetí hry v recenzích – zklamaní a nervózní jsou nicméně i investoři, kterým se pochopitelně vůbec nelíbí klesání akcií Ubisoftu – ovšem navzdory tomu si pochvaloval práci týmu ve studiu Massive Entertainment a byl velmi optimistický do budoucna. S tím se pojilo i ujištění, že na hře budou nadále pracovat a vylepšovat ji, aby hráčům nabídli ten nejlepší možný zážitek a oni se ke hře mohli vracet roky. Tomu snad napomůže update 1.1.2, který se zaměřil například na problémové stealth pasáže, jak bylo slíbeno, ale také přidal podporu cross-progression a ukládání skrze Ubisoft Connect.
Patch incoming! Check out the link for the full patch notes of everything coming in #StarWarsOutlaws TU1.1.2: https://t.co/NmXxKYpYJk pic.twitter.com/sSYFcS5V7F
— Star Wars Outlaws (@StarWarsOutlaws) September 10, 2024
Než došlo na samotný obsah aktualizace, vývojáři nejprve poděkovali hráčům za podporu projevenou jim při vydání hry, ale také samotné Kay a Nix. V rámci updatu došlo na řadu oprav a vylepšení týkající se například VRAM, pádů či poklesu snímků i zlepšení výkonu na PC, stability a optimalizace celkově na všech platformách. Na konzolích je nyní nastaven jako výchozí režim kvality, bylo upraveno HDR a grafika i osvětlení se rovněž dočkaly oprav. NPC napříč planetami navíc ještě o trochu víc ožily díky přidání dalších animací. Byla opravena i problémová mise Hyperspace a řada dalších dílčích částí jiných úkolů, na PlayStationu 5 pak už hráči mohou získat Old School Cool, která mnohým narušila hon za platinou. Důležitou součástí je každopádně již zmíněná úprava stealthu, který působil nespravedlivě a příliš přísně. Ubisoft nezašel do podrobností a zmínil, že byla upravena úroveň detekce v závislosti na místě, nyní by tak měly být tyto pasáže méně frustrující a odhalení méně časté.
Patch 1.1.2 má na PC 1,89 GB, na PlayStationu 5 1,92 GB a na Xbox Series 2,25 GB. Naši recenzi Star Wars Outlaws si můžete připomenout zde.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Ale začínám si myslet, že se toho zneužívá a tato velkorysost je zaměňována za slabost. Pokud tohle spamování diskuzí a záměrné vyvolávání hádek nepřestane, začneme komentáře bez váhání mazat. Bez ohledu na to, „kdo si začal“. Nejsme třídí učitelky. Pokud někdo není schopný zvládnout náročná témata a diskutovat o nich slušně a věcně, asi nemohou být součástí diskuze vůbec. Naše vlastní názory v tom nehrají žádnou roli. Jde mi jen o úroveň debaty a smysl komentářů na Vortexu. Redakci vůbec nezajímá, kdo koho volí ani to, jaký má světonázor. A nepotřebujeme ho znát. Tak jako já do svých novinek nepromítám, koho jsem volili nebo, zda v něco věřím. Myslím si, že se o tom nesmí diskutovat? Ne, ale zjevně ne každý tu diskuzi ustojí.
Takže to berte prosím ne jako výhružku, ani jako další podnět k tomu se zlobit na redakci, že omezujeme to, či ono, ale jako žádost, abychom se vrátili do normálních kolejí. Pokud se tak nestane, nezbude nám než rozdávat bany, protože nejsme v hospodě, kde na sebe lidi pokřikují. Diskutovat na Vortexu není právo, ale privilegium. A pokud by to nemělo pomoci, klidně diskuze zrušíme úplně. Protože z toho, co se tu děje máme akorát další starosti v už tak dost náročných dnech. Díky za pochopení a díky samozřejmě všem, kteří naši žádost vyslyší a podpoří nás v uklidnění debaty. Tohle není názorová regulace, to je prostě apel na větší ohledy.
Mně osobně se hodně osvědčil plugin uBlock origin, stačí si ho nainstalovat, jít do nastavení do Vlastních filtrů a tam zadat:
vortex.cz##.comment:has-text(Prezdivka)
Za Prezdivka si dosaďte nick libovolného uživatele, s jehož příspěvky se chcete rozloučit, už se vám nebudou zobrazovat 🙂 Je to case sensitive, takže pozor na velká a malá písmena.
To je neskutocne jake grcanice tu poslednu dobu v komentaroch citam, ktore nemaju absolutne nic spolocne s clankom. Na dvoch trollov reaguje hned niekolko dalsich podobnych, ktori ho krmia a znizuju sa na ich uroven. Z majstrov jako snakeeater, ghostwriter ci jeziskristus mi je uz vylozene zle a verim ze nie som zdaleka jediny.
Sam som odporca urcitych komunit, ale to co predvazdaju tieto individua je uz dno veskerej ubohosti.
Za mě Splinter cell black list a do prvních dvou sezon R6Siege. Konec smytec…
Jo a nečekám že budeš litovat že lidé ztratí práci, koneckonců u té plotny v mékáči kde obracíš burgery stejně potřebuješ nějakou společnost.
Jo a k těm dobrým hrám bez ideologie…Proč musíme ve Wolfenstainu zabíjet tvé bratry nácky?
Ale víš jaký já mám problém s herními společnostmi jako Ubisoft nebo EA třeba v tom že kvůli licenci ti mohou znemožnit a znepřístupnit hru kterou sis koupil. Nebo například to že Microsoft uzavřel herní studia kvůli tomu že udělal předraženou koupi. To jsou například problémy co by se měly řešit ale ne, ty vytáhneš nějaký inzerát o tom že se hledá žena nebo nebinární člověk a děláš z toho tragédii.
Mimochodem v MGS The Phantom Pain máš krom Rusů okupujících Afganistán a dětských vojáků v Africe taky parazity kteří infikuje lidi co mluví anglicky a jediným řešením jak šíření zastavit je parazity infikovat specifickou bakterii která změní pohlaví všech parazitů na ženské tudíž zastaví jejich šíření za cenu že hostitel bude pak neplodný.
Připomíná mi to rozhovor s jedním Českým jazzmenem z USA. Stačí lidi bombardovat tak dlouho, až se prostě přizpůsobí a akceptuji, co mají před sebou.
Ale máme tu konečně tu máme pokrok! Napsal jsi že je s třásněma!
Ale upřímně, ty jsi mi stále neodpověděl na otázku proč ve Wolfenstainu zabíjíme tvoje bratry nácky?
klesání akcií Ubisoftu -> problém woke
Ta hra je tak špatná mimo jiné proto, že Ubisoft nabírá a vychovává si vývojáře nikoliv podle jejich skillů, ale podle genderu. A toto tvrzení jsem opřel o konkrétní důkaz, tedy o screenshot z jejich webu. Nemůžeme se pak divit, že non-binary designér který má sice správný gender ale nemá vůbec žádný talent, naprosto zmrví design stealth mechaniky 🙂