Do vydání vysoce očekávaného pokračování S.T.A.L.K.E.R.A zbývá už jen necelý měsíc, není tedy divu, že se vývojáři ze studia GSC Game World účastní řady rozhovorů a poskytují další informace o hře, aby případně nalákali i ty, kteří zatím nejsou přesvědčeni o své cestě do Zóny. Před pár dny vývojáři mluvili o budoucích 60 fps na Xbox Series S, nyní se vrátili k podpoře modifikací, kterou nastínili již dříve. Konkrétně o nich promluvil producent Eugene Kulik v rozhovoru pro Radio Times Gaming.
Kulik připomněl, jak to má a měla celá série s modifikacemi, které byly u předchozích her hráči díky řadě zajímavých tvůrců a počinů oblíbené. Vývojáři si toho jsou samozřejmě dobře vědomi, proto už dříve potvrdili svůj záměr zajistit nejen podporu modů, ale rovněž modderům poskytnout vhodné nástroje, aby jim usnadnili práci. Tomu hráči neměli důvod nevěřit, zvláště vzhledem k podpoře letos vydané kolekce S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy, jež nabízí modifikace i na konzolích. Nejinak tomu bude nyní, jelikož se podpora modů u S.T.A.L.K.E.R.A. 2 vztahuje i na Xbox Series X|S, k čemuž vývojáři dodají i svůj toolkit. Díky tomu by měli mít hráči i na Xboxu velké množství možností. Sami tvůrci modifikací by pak měli v toolkitu nalézt nástroje, které jim umožní dělat drobné úpravy, tvořit malé i velké mody, ale třeba také totální konverze. Zatím nebylo specifikováno, jakou formou přesně podpora dorazí, respektive zda to bude mod.io jako u trilogie.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl vychází již 20. listopadu 2024 na PC a Xbox Series. Od prvního dne bude hra též dostupná v rámci předplatného Game Pass.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.