branding
Need for Speed Heat, Electronic Arts, Spekulace o Need for Speed Heat nepůsobí důvěryhodně

Spekulace o Need for Speed Heat nepůsobí důvěryhodně

Únik z obchodu Gameware nepřichází s ničím novým. Nesedí krabička ani podoba loga

30. 7. 2019
Název: Need for Speed Heat Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 8. 11. 2019

O průběhu akce EA Play, prostřednictvím které prezentuje Electronic Arts své hry v době konání veletrhu E3, jsme vás i letos informovali ve vlozích a dojmech z jednotlivých her. Už dopředu jsme nicméně věděli, že vám letos z Los Angeles nepošleme video, které by se týkalo připravovaného pokračování závodní série Need for Speed. Vývojáři ze studia Ghost Games totiž ještě před E3 vysvětlili, že ačkoliv mají rádi tradice, chtějí se speciálnímu výročnímu dílu k příležitosti oslav 25 let od vydání původní hry pilně věnovat a na červen žádné oznámení nechystají. A vzhledem k tomu, že mlčení neprolomili ani v červenci, mohlo by se ve světle aktuálních událostí zdát, že k oznámení dojde již brzy. Rakouský herní obchod Gameware totiž během dnešního dne po krátkou dobu nabízel dosud neodhalené Need for Speed Heat a logicky tím rozpoutal vášnivou diskuzi mezi fanoušky. Při bližším zkoumání to ale vypadá, že někoho z Gameware zaplavila vlna veder a pustil na uzdu svou kreativitu…

Hry si v katalogu Gameware všimli fanoušci na sociálních sítích, jmenovitě například na diskuzním portálu Resetera, kde je k nahlédnutí i screenshot s vypsanými verzemi pro PS4 a Xbox One. Domnělé Need for Speed Heat dostalo cenovku 69,99 eur a k vidění byla i krabička s fialovým McLarenem P1 a logem Need for Speed 2019. Na první pohled je to zkrátka krabička závodní hry, nic speciálního, ale když dáme stranou, že dosud žádné Need for Speed nemělo ve svém názvu letopočet, možná vám artwork něco připomíná. Nepochází totiž z uniklých marketingových materiálů pro nové Need for Speed, ale byl použit v souvislosti s updatem mobilního Need for Speed No Limits z roku 2015.

Co se týče loga, s největší pravděpodobností pochází od youtubera s přezdívkou BlackPanthaa, který pro svých necelých 900 tisíc odběratelů točí videa o závodních sériích a věnoval se i spekulacím a náznakům připravovaného Need for Speed. Totožné logo, které použili grafici Gameware, využíval BlackPanthaa opakovaně a v kombinaci s tím, co už padlo o hlavním obrázku, je nad slunce jisté, že chtěl obchod jen upoutat pozornost. Do rizika totiž nešel ani s několikrát zmiňovaným podtitulem Heat, když sami vývojáři použili před E3 slogan – Under the Hood: Turning up the Heat – a komunita o názvu od té doby spekuluje. Pokud jste se tedy těšili, že se konečně schyluje k odhalení hry, na které se oficiálně i nadále pracuje a které bychom se měli v letošním roce dočkat, pak vás musíme na tomto místě zklamat. A aby to bylo ještě o trochu horší, zatím nic nenasvědčuje tomu, že by mělo oznámení proběhnout na Gamescomu. Tolik k nadějím, tolik k nutnosti kompenzovat čekání pomocí jiných závodních titulů.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru