Souhrn z Koch Primetime

Souhrn z Koch Primetime

Prémiový label představuje své novinky. Těm vévodí ambiciózní hry na hrdiny

Zdroj: Koch Media

Vydavatel Koch Media vytvořil vydavatelský label Prime Matter, jenž se má zaměřovat primárně na ty největší a potenciálně i nejúspěšnější hry. A právě na novinky z portfolia tohoto labelu bude zaměřená dnešní prezentace. Našince může potěšit, že již s předstihem víme o minimálně dvou českých titulech, které se dnes mohou objevit a které pod label Prime Matter spadají – RPG Kingdom Come, jež nově zamíří na Switch, a akční RPG The Last Oricru, o němž jsme více informovali již včera.

Final Form

Základní myšlenka titulu vystupujícího pod pracovním názvem Final Form zní zajímavě: „Tělo, jež pro tuto misi obdržíte, je postradatelné, zachráněn bude pouze stav mysli.“ Final Form bude sci-fi first person střílečkou, v níž se hráči buďto sami nebo v partě až třech dalších zhostí role humanoidního robota na misi s cílem zlikvidovat neznámou nákazu ohrožující poslední zbytky skutečného života.

Kingdom Come: Deliverance

Většinu toho, co zaznělo v souvislosti s Kingdom Come, jste se od nás mohli dozvědět již včera, přesto neuškodí drobné připomenutí. Tobias Stolz-Zwilling z Warhorse Studios přiblížil kuriózní vznik verze pro Nintendo Switch, jenž vzešel z chybného zařazení titulu. Následné ohlasy hráčů a komunity ale nakonec učinily z chyby skutečnost. V tuto chvíli bohužel nejen české fanoušky zklame vyjádření, že zatím nemohou prozradit, na čem tvůrci pracují dál, nicméně merch hry doplní deskovka Farkle vycházející z kostkové minihry.

Last Oricru

Téměř v samém závěru akce se o slovo přihlásili Vladimír Geršl a Pavel Jiří Strnad z pražského studia GoldKnights, aby blíže představili akční RPG The Last Oricru. To se zrodilo z původního projektu LostHero, jak jste se u nás mohli dočíst už včera. Svět zmítaný občanskou válkou kombinuje magii a sci-fi prvky se středověkým zasazením. Rozhodování mají jít do hloubky a vše má vliv na vývoj situace, což se může odrazit na vztazích mezi postavami a usnadnit či naopak zkomplikovat postup hrou, či třeba zpřístupnit zcela odlišnou cestu. Jedním z nejdůležitějších prvků je kooperace, která láká na zcela nový zážitek z hraní, kdy lze řadu věcí řešit jinými způsoby než jako v singlu. Hry se máme dočkat už příští rok.

Scars Above

S velkou pompou byla v rámci streamu představena upoutávka na sci-fi third person akci Scars Above. V té se hlavní hrdinka jménem Kate, členka týmu Scar, vlivem neznámého artefaktu ocitá na podivné a krajně nepřátelské planetě plné nebezpečných a zákeřných živočichů. Boje v tomto případě doplňují adventurní prvky a průzkum terénu. Z ukázky a z následného rozhovoru vyplynulo, že hrdinka v tajemné krajině osiřela, a navíc patrně uplynul také nějaký čas. Kromě přežití bude tedy zapotřebí zjistit i to, co se vlastně stalo, háček však primárně tkví v tom, že Kate ve svém týmu astronautů plnila roli vědkyně, nikoli válečnice.

Encased

Izometrické sci-fi RPG Encased, které si prošlo kampaní na Kickstarteru a předběžným přístupem na Steamu, nyní zakotvilo právě v Prime Matter labelu a slibuje své vydání na podzim 2021. Ve hře se vrátíme v čase do roku 1976, avšak do světa alternativního a postapokalyptického, kde se vše točí kolem Dómu, jenž ukrývá všemožné úchvatné technologie. Trailer v podobě náborářského videa společnosti C.R.O.N.U.S. současně představuje i obory, jimiž se mohou hráči zabývat. Titul čerpá inspiraci z klasik jako Baldur’s Gate, Fallout nebo Divinity: Original Sin, jimž současně vzdává hold. Encased nabídne rozsáhlý systém nejrůznějších dovedností, jež umožní hráčům směřovat svou postavu a hru samotnou směrem, jakým oni sami chtějí. Těšit se můžeme na všechny tradiční RPG prvky, objevování, crafting, vlastní rozhodnutí, zkrátka vše, co umožní přežití i v boji.

Payday 3

Se sérií Payday a s jejím dalším osudem to už jeden čas vypadalo poněkud mizerně, tým Starbreeze se po nákladném vývoji a následném finančním neúspěchu Overkill’s The Walking Dead ocitl v problémech, nicméně těmto starostem je již konec a po nutné restrukturalizaci se již studio může plně soustředit na vývoj dalšího pokračování velmi úspěšné série. Zatím však víme jen to, že hra je ještě daleko od vydání a vývoj je v počátcích.

Zdroj: Starbreeze

King’s Bounty II

Blížící se se King’s Bounty II ukázalo nový trailer, jenž připomíná datum vydání 24. srpna 2021. Jak už z dřívějška víme, tvůrci se rozhodli pro řadu inovací a rozšiřují samotný RPG zážitek, ovšem typické tahové souboje samozřejmě nechybí. A rozhodně bude proti čemu bojovat, neboť světem Nostrie zmítají nepokoje, které je nutno zastavit a nastolit pořádek, a to jak na bojištích a bitevních polích, ale i v samotném království. To vše má podpořit silný interaktivní příběh s řadou důležitých rozhodnutí a voleb.

Dolmen

Brazilský tým Massive Work Studio v rámci streamu Koch Primetime připomněl své akční RPG Dolmen, o kterém jsme měli možnost poprvé slyšet již před pár lety. Nyní se však plány na vydání díky prezentaci vzniklé u příležitosti oznámení partnerství Massive Work Studio a Prime Matter konkretizují a dozvídáme se, že Dolmen dorazí v příštím roce, a to na obě koexistující generace konzolí Xbox i PlayStation a na PC. Titul inspirovaný děsy Howarda Phillipse Lovecrafta je zástupcem žánru third person akčních RPG a vezme hráče do vzdálených končin vesmíru, kde budou pátrat po tajemném krystalu jménem Dolmen.

Painkiller

Po krátké úvodní prezentaci došlo na krátký rozhovor o akci Painkiller, nicméně na žádné výživné detaily bohužel nedošlo a stejně tak nepřišla na řadu ani ukázka. Z rozhovoru Geoffa Keighleyho totiž vyplynulo, že vývoj je ještě ve velmi rané fázi. Víme ale, že vývojáři chtějí navázat na odkaz původních her, takže se určitě můžeme těšit na neutuchající akci proti zástupům naštvaných démonů.

Nahlásit chybu v článku

7

Napsat komentář

Další články
Nahoru