branding
Uncharted 4: A Thief’s End, Sony Computer Entertainment, Sony: Uncharted 4 míří na PC

Sony: Uncharted 4 míří na PC

Oficiální dokument Sony zmiňuje, že Nathan Drake osloví nové fanoušky na Windows

Zdroj: Sony
27. 5. 2021
Název: Uncharted 4: A Thief’s End Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: Datum vydání: 10. 5. 2016

Společnost Sony v oficiálních dokumentech v rámci prezentace pro investory uvedla, že Uncharted 4: A Thief’s End je další původní PlayStation exkluzivitou, která vyjde na PC. Naváže tak skoro jistě na port Horizon Zero Dawn z loňského roku a Days Gone z tohoto měsíce. Šéf Sony Interactive Entertainment Jim Ryan prohlásil, že další vydání na PC budou následovat v tomto roce i těch nadcházejících.

Žádné podrobnosti k samotnému portu neznáme. Japonská společnost ale před časem otevřeně řekla, že chce vydávat hry na Windows častěji. S ohledem na snazší proces portování plánuje takto Sony oslovit širší publikum a kompenzovat stále rostoucí náklady na vývoj. Soudě podle úspěchu předchozích PS4 her na PC je to strategie, která se může vyplatit, pokud PlayStation dokáže přesvědčit ty nejskalnější fanoušky své platformy, že je tímto krokem o nic neochudí.

Horizon Zero Dawn zabodoval na nových trzích

Nedávno jsme psali, že v profilu PlayStation Studios na Steamu se objevil záznam o více hrách, než kolik jich zatím Sony na PC vydala. Je nasnadě domnívat se, že Uncharted je jednou z nich. Hra od studia Naughty Dog vyšla v roce 2016 a sbírala vynikající známky. Pokud jde o potenciál oslovit hráče na Windows, sázel by PlayStation v tomto smyslu s Uncharted 4 na jistotu. Otázkou je, zda součástí těchto plánů nebude i předchozí trilogie ve vylepšené verzi, aby si hráči na PC mohli prožít celé dobrodružství a ne jen jeho příběhové i emocionální vyvrcholení.

Popsaná prezentace včetně zmínky o Unchartred se stále nachází na webu Sony, takže není příliš důvod pochybovat o její správnosti a důvěryhodnosti. Na konto návratnosti investice u Horizon Zero Dawn k datům do konce března výrobce poznamenává, že dosáhl na 250 %, získal úplně nové fanoušky pro tuto značku a hra se ujala na nových trzích v Číně, v Rusku a v Indii.

Nahlásit chybu v článku

13

Napsat komentář

Další články
Nahoru