Na začátku letošního roku jsme si představili nový slovenský budovatelský titul Preserve, na němž pracují vývojáři z bratislavského studia Bitmap Galaxy. Preserve je poklidnou a relaxační hrou, v níž se mísí přírodní budování s logickými puzzly. Už tehdy bylo potvrzeno, že se vydání hry dočkáme v létě a hráči mohli už nějaký čas zkoušet demo na Steamu. Nyní košický vydavatel Grindstone oznámil datum spuštění předběžného přístupu, který připadá na 8. srpna 2024.
Ideálním cílem je v Perserve usilovat o nastolení rovnováhy a dosažení symbiózy mezi flórou a faunou, zatímco budeme budovat živý a harmonický ekosystém. Na pustý kus země a mapu tvořenou z hexagonových polí, kterou nicméně lze rozšiřovat nejen vertikálně, ale i horizontálně, budeme postupně přidávat nejrůznější rostliny a zvířata napříč světem a biomy. Ačkoli je hra primárně zaměřena na relaxaci či kreativitu, nalezneme zde i různé ekologické výzvy k překonávání nebo puzzle režim s více než 25 úrovněmi. Nic však nebrání si jen tak stavět v harmonickém nebo kreativním režimu.
Se vstupem do early accessu navíc hru obohatí zbrusu nový oceánský biom, s nímž se zatím hráči v demu nesetkali. „Jsme velice rádi, že Preserve vychází v early accessu, hráče necháme vyzkoušet všechen nový obsah, na kterém jsme pracovali,“ uvedl vedoucí studia a programátor Peter Jánošík a neopomněl ani nadcházející novinku v podobě oceánů. „Nový oceánský biom přidává do hry úplně nový rozměr a věříme, že hráči budou milovat vytváření oceánských habitatů,“ pokračoval. Rovněž dodal, že se nemohou dočkat zpětné vazby od komunity a že mají ještě více věcí, které hodlají odhalit během trvání předběžného přístupu před vydáním plné verze.
Na Steamu je stále možné si vyzkoušet demo, případně si rovnou přidat hru do seznamu přání. Časem Preserve zamíří i na konzole.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.