Slitterhead

Slitterhead se inspiroval Siren i Hongkongem

Hudbu složil dvorní skladatel Silent Hillu Akira Jamaoka. Už víme, jak bude hra dlouhá

Zdroj: Bokeh Game Studio
13. 6. 2024
Název: Slitterhead Vývojář: Platformy: , , , Žánr: , Datum vydání: 8. 11. 2024

Původní autor Silent Hillu Keiičiro Tojama se v rozhovoru pro magazín IGN blíže rozpovídal o své chystané hororové akci Slitterhead, na které dělá se svým týmem Bokeh Game Studio. Při příležitosti Summer Game Festu jsme se dočkali prvního gameplay traileru a dozvěděli se, že hra vyjde 8. listopadu.

Tojama například prozradil, že nápad na posednutí a ovládání dalších postav pochází vlastně už z jeho starší hororové značky Siren. Tento koncept chtěl tým rozvinout. Slitterhead nás ale namísto japonského venkova vezme do fiktivního asijského města na počátku devadesátých let 20. století. Autoři se inspirovali třeba Hongkongem.

Tojama prozradil také to, jak by vlastně měla být hra dlouhá. Domnívá se, že závěrečné titulky hráči spatří přibližně po 15 hodinách. Ale pak se mohou ještě pustit do zbývajících výzev. Tojama byl tázán také na to, zda si všiml podobnosti s Ghostwire: Tokyo od Tango Gameworks. Odpověděl, že ano a že Mikami je jeho dobrý přítel. Pochválil přitom kromě jiného to, jak Ghostwire: Tokyo vypadá po technické stránce. Jsou tu ale samozřejmě rozdíly. Ghostwire: Tokyo je first person akce zasazená do japonské metropole, zatímco Slitterhead se soustředí na boj zblízka a inspiroval se spíš Čínou. I zdejší monstra jsou inspirovaná čínským folklorem.

Podle autorů hra nenabídne vedlejší úkoly, protože se rozhodli soustředit jen na to hlavní. Titul bude mít několik stupňů obtížnosti. Fanoušci hororů se určitě těší na soundtrack, protože hudbu pro Slitterhead složí dvorní skladatel Silent Hillu Akira Jamaoka. S Tojamou spolupracují po dlouhé době. Dlouho se prý bavili o tom, že spolu chtějí zase něco udělat a teď konečně dostali příležitost. Tojama si spolupráci s Jamaokou velmi pochvaluje a označuje jej za génia. Nemusel ho prý vůbec navádět, každá jeho skladba byla dokonalá. Jamaoka ale neskládal jen soundtrack, ale postaral se o zvuk celkově.

Slitterhead poběží ve 4K a 60 fps na nových konzolích a v 1080p a 30 fps na PS4. Sám Tojama ale zdůrazňuje, že to není AAA hra.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru