Původní autor Silent Hillu Keiičiro Tojama se v rozhovoru pro magazín IGN blíže rozpovídal o své chystané hororové akci Slitterhead, na které dělá se svým týmem Bokeh Game Studio. Při příležitosti Summer Game Festu jsme se dočkali prvního gameplay traileru a dozvěděli se, že hra vyjde 8. listopadu.
Tojama například prozradil, že nápad na posednutí a ovládání dalších postav pochází vlastně už z jeho starší hororové značky Siren. Tento koncept chtěl tým rozvinout. Slitterhead nás ale namísto japonského venkova vezme do fiktivního asijského města na počátku devadesátých let 20. století. Autoři se inspirovali třeba Hongkongem.
Zdroj: Bokeh Game Studio
Tojama prozradil také to, jak by vlastně měla být hra dlouhá. Domnívá se, že závěrečné titulky hráči spatří přibližně po 15 hodinách. Ale pak se mohou ještě pustit do zbývajících výzev. Tojama byl tázán také na to, zda si všiml podobnosti s Ghostwire: Tokyo od Tango Gameworks. Odpověděl, že ano a že Mikami je jeho dobrý přítel. Pochválil přitom kromě jiného to, jak Ghostwire: Tokyo vypadá po technické stránce. Jsou tu ale samozřejmě rozdíly. Ghostwire: Tokyo je first person akce zasazená do japonské metropole, zatímco Slitterhead se soustředí na boj zblízka a inspiroval se spíš Čínou. I zdejší monstra jsou inspirovaná čínským folklorem.
Podle autorů hra nenabídne vedlejší úkoly, protože se rozhodli soustředit jen na to hlavní. Titul bude mít několik stupňů obtížnosti. Fanoušci hororů se určitě těší na soundtrack, protože hudbu pro Slitterhead složí dvorní skladatel Silent Hillu Akira Jamaoka. S Tojamou spolupracují po dlouhé době. Dlouho se prý bavili o tom, že spolu chtějí zase něco udělat a teď konečně dostali příležitost. Tojama si spolupráci s Jamaokou velmi pochvaluje a označuje jej za génia. Nemusel ho prý vůbec navádět, každá jeho skladba byla dokonalá. Jamaoka ale neskládal jen soundtrack, ale postaral se o zvuk celkově.
Slitterhead poběží ve 4K a 60 fps na nových konzolích a v 1080p a 30 fps na PS4. Sám Tojama ale zdůrazňuje, že to není AAA hra.
Od tvorcu legendárneho Silent Hillu som očakával niečo inšie, takže mňa toto skôr sklamalo. Nie je to moja šálka kávy. Ale verím, že fanúšikov si to určite nájde.
Veľký Akira Yamaoka. K jeho hudbe som bol vždy tak trochu ambivalentný, nakoľko som ju síce istú dobu aj celkom intenzívne počúval, ale nikdy na mňa osve až tak nefungovala, za to som ju ale vždy považoval za imanentnú súčasť Silent Hillu a atmosféru budovala vskutku geniálne. Pripomenul som si ho niekoľkými skladbami a hneď po tom som si musel pozrieť súvisiace videá s Lisou Garland – za mňa jedna z najlepšie napísaných (a najsmutnejších) vedľajších postáv v hrách :/
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.