array(48) { ["_edit_lock"]=> array(1) { [0]=> string(12) "1735759312:3" } ["_edit_last"]=> array(1) { [0]=> string(1) "3" } ["onesignal_meta_box_present"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_send_notification"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_modify_title_and_content"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_notification_custom_heading"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["onesignal_notification_custom_content"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e4aaf081" } ["podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(87) "Neoficiální předělávka Oblivionu v enginu Skyrimu vzniká neuvěřitelných 13 let" } ["_podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e50af082" } ["alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5c87e33428d16" } ["youtube"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_youtube"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88296e59a70" } ["sipka"]=> array(1) { [0]=> string(6) "yellow" } ["_sipka"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b8ef4780759d" } ["seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5e00ae3f6f092" } ["karta"]=> array(1) { [0]=> string(4) "7537" } ["_karta"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76921533353" } ["recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76931623120" } ["skore"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_skore"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b7698f3f97ee" } ["testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b852d98f5dc9" } ["plusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_plusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76966215002" } ["minusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_minusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76968715004" } ["hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76987c0f80b" } ["galerie"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76944bc8b60" } ["galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88191610d51" } ["galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88192210d52" } ["boxy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_boxy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b853d1b80254" } ["_pageview_20250101"]=> array(1) { [0]=> string(3) "357" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(6) "218428" } ["response_body"]=> array(1) { [0]=> string(337) "{"id":"133b8967-3797-4aa9-9075-db80e5720bdf","external_id":"761480e5-0dbb-44ec-ca52-c87dd08a6cce","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}" } ["status"]=> array(1) { [0]=> string(3) "200" } ["_pageview_20250102"]=> array(1) { [0]=> string(4) "1245" } ["_pageview_20250103"]=> array(1) { [0]=> string(3) "101" } ["_pageview_20250104"]=> array(1) { [0]=> string(2) "14" } }
The Elder Scrolls IV: Oblivion, Bethesda Softworks, Skyblivion vyjde letos, potřebuje však pomoc fanoušků

Skyblivion vyjde letos, potřebuje však pomoc fanoušků

Neoficiální předělávka Oblivionu v enginu Skyrimu vzniká neuvěřitelných 13 let

Zdroj: TES Renewal Project
1. 1. 2025
Název: The Elder Scrolls IV: Oblivion Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 21. 3. 2006
The Elder Scrolls IV: Oblivion

Už v roce 2012 se nadšenci do série The Elder Scrolls pustili do mamutího projektu. Rozhodli se připravit neoficiální remake Oblivionu v enginu Skyrimu, málokdo si ale zřejmě uvědomil, že ani po více než 10 letech nebude hotovo. Tým kolem vývojáře Zilava ale usilovně pracuje na dokončení a věří, že už letos – v roce 2025 – bude moci Skyblivion konečně vyjít. Za tímto účelem ale autoři remaku vyzývají další členy komunity a fanoušky, aby se k nim přidali a pomohli jim urychlit všechny dokončovací práce.

Všechny aktuální informace přináší nové video, které tým Skyblivionu publikoval v průběhu včerejška. O remake je očividně velký zájem, což naznačuje více než 225 tisíc zhlédnutí za necelý den, které jsou zároveň i příslibem, že se výzva autorů setká s dostatečnou odezvou. Video pak transparentně rozebírá, co všechno už bylo dokončeno a co ještě před vývojáři leží, naštěstí se nezdá, že by toho bylo příliš.

Konkrétně mají autoři Skyblivionu zcela připraveno sedm z devíti regionů s tím, že Nibenay Valley čeká na dokončení jednoho města a Nibenay Basin přibližně na zbývající polovinu mapy. Vývojáři rovněž upozorňují, že ačkoliv byl Oblivion ve smyslu rozlohy větší než Skyrim, se vším si dali velmi záležet a nezaměřili se jen na ikonická místa. Celkově se tak budou moci hráči toulat v logicky poskládaných biomech a místech, která možná nebudou zcela odpovídat původní hře, ale to vše jen za účelem vylepšení nebo snahy trefit se blíže originálním návrhům, které Bethesda v minulosti uvolnila.

Připravena je ale také drtivá většina interiérů, bez kterých by The Elder Scrolls nebylo tím, čím je. Vývojáři Skyblivionu rozdělili tuto část na čtrnáct částí, z nichž většina je kompletně nebo téměř hotová. Dokončit je nutné interiéry hradů, obchodů nebo lodí, opět by ale nemělo jít o nic, co by tým – navíc v budoucnu pravděpodobně doplněný o další vývojáře – neměl v průběhu roku zvládnout dokončit. Že se vydání blíží, pak podtrhuje opět téměř kompletní dokončení všech 3D assetů – od architekturu, přes zbroj a zbraně, až po oblečení nebo monstra. A nebojte, Skyblivion nebude jen krásným přepracováním Oblivionu bez náplně – dokončeny jsou téměř všechny questy, resp. jich zbývá zkompletovat a připravit posledních šest.

Samozřejmostí je nutnost vše náležitě otestovat, i na to by ale mělo v průběhu roku dojít se širším zapojením komunity. A tak, pokud sami cítíte, že byste mohli přiložit ruku k dílu, můžete se vydat vstříc příslušné sekci na oficiálním webu projektu a přihlásit se. Tým Skyblivionu momentálně hledá například level designéry, skriptaře nebo odborníky na uživatelské rozhraní, takže prostoru, jak pomoci právě tomuto projektu, je stále dostatek.

# fantasy # open world # rpg # the elder scrolls

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru