branding
Skvěle vypadající Little Devil Inside se po letech připomíná

Skvěle vypadající Little Devil Inside se po letech připomíná

Nenápadná adventura vzniká už od roku 2015. Vývojáři zmenšili studio a chtějí vše dokončit

Zdroj: Neostream
21. 2. 2024

V roce 2020, když společnost Sony prostřednictvím přenosu Future of Gaming představovala první hry pro PlayStation 5, padla řeč po velkých titulech typu Horizon: Forbidden West nebo Gran Turismo 7 na vizuálně velmi nápaditou hru Little Devil Inside od studia Neostream. Šlo o dobrodružnou adventurku s velmi výraznou stylizací hojně využívající efekt tilt-shift, která chtěla odvyprávět příběh univerzitního profesora, který s snaží prošetřovat paranormální jevy. Hra se podle tehdejší ukázky a informací nechtěla brát příliš vážně, působila už před necelými čtyřmi lety velmi odladěně a vývojáři ji chtěli coby časovou exkluzivitu pro PlayStation 5 a PC vydat už v červenci 2021. Na vydání hry ale nedošlo, naopak se ještě více rozebírala skutečnost, že projekt existuje od roku 2015, kdy vstoupil na Kickstarter, a užuž se zdálo, že se ho nakonec nikdy nedočkáme. Po dlouhých čtyřech letech a kontroverzi spojené například s neuctivým vyobrazením Afričanů, resp. Afroameričanů, se ale právě na stránce crowdfundingové kampaně objevil update, ve kterém vývojáři vysvětlují, jak se to aktuálně má s vývojem a potvrzují, že je v jejich zájmu hru dokončit a vydat.

„Vše začalo jako sen dvou bratrů. Pak jste nás podpořili. Stal se z nás tým, vyrostli jsme do podobny společnosti a vyzkoušeli jsme mnoho rukou, abychom si ulehčili práci,“ začínají zástupci studia Neostream příspěvek, ve který už mnoho fanoušků tohoto projektu vůbec nevěřilo. Autoři Little Devil Inside potvrzují, že veškeré úsilí směřovalo k tomu, vytvořit skvělou hru, přiznávají ale také, že ne vždy šlo všechno hladce. V týmu se objevili lidé, kteří měli výhrady k původní vizi nebo jen viděli věci trochu jinak, což mělo bohužel vést k občasným konfliktům a faktu, že původní autoři jednoduše nebyli schopní rozdílné pohledy na hru přijmout. To nakonec vyústilo v nečekanou redukci týmu, návrat k menšímu týmu a připomínání toho, co je hlavním cílem – vytvořit skvělou hru.

Vývojáři se omlouvají všem, kdo na hru čekají tak dlouho, a ačkoliv chápou, že jejich slova nemohou vyvážit roky mlčení a absenci jakýchkoliv zpráv, jsou prý stále tady a stále na Little Devil Inside pracují. „[Díky tomu], že jsme ušli tak dlouhou cestu, jsme silnější. Mnohem silnější,“ říkají pak vývojáři a naznačují, že v tuto chvíli byly zahájeny námluvy s případnými vydavateli hry. To by znamenalo, že je titul po letech ve stavu, kdy by mohl v dohledné době vyjít, což chtějí vývojáři podtrhnout i zveřejněním mnoha minut nových nekomentovaných záběrů přímo ze hry.

Reprezentují aktuální podobu hry, která v mezičase změnila základní technologii, když vývojáři přešli na Unreal Engine 5 a současně vypadá trochu jinak, než jak se prezentovala před lety. Změnilo se patrně pojetí herního světa, které mělo být polootevřené, ale nyní se zdá, že půjde o sadu menších map. Také prostředí se zdá být detailnější a vyvolává zajímavý kontrast v porovnání se zpracováním postav. Bohužel pak vývojáři nepřidávají žádné informace stran toho, na jaké platformy má hra vyjít, zda se tedy něco změnilo, či vše zůstává při starém a hra nejprve dorazí na PC a PlayStation 5, aby po vypršení časové exkluzivity mohla zamířit třeba na Xbox či Switch. Nicméně s ohledem na to, že studio Neostream hledá vydavatele, je možné, že se tyto podmínky změní a vývojáři svůj předchozí postoj přehodnotí. Nic dalšího ale bohužel nevíme a určitá frustrace rezonuje i v hrstce lidí, kteří na update přímo na Kickstarteru reagovali. Dokud nebude známo datum vydání a další detaily, hráči a hlavně přispěvatelé spokojení zřejmě nebudou…

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru