Magazín Insider Gaming tvrdí, že hru Skull and Bones si ještě nevyzkoušel ani jeden milion hráčů, navzdory tomu, že nabízí bezplatnou trial verzi. Tom Henderson se ve svém článku už tradičně odvolává na své vlastní zdroje. Podle nich titul, který šéf Ubisoftu označil za AAAA projekt, zatím oslovil asi 850 tisíc lidí. Včetně těch, kteří sáhli po zmíněné zkušební verzi. Na druhé straně průměrný hráč prý stráví ve hře 3 až 4 hodiny denně. Otázkou je, jak na tom bude Skull and Bones třeba za měsíc a zda se povede přimět některé potenciální zákazníky, aby po trial verzi investovali do plné hry.
Hendrson se zmiňuje také o tom, že vysoká cenovka byla kritizována nejen veřejně, ale podle jeho zdrojů také interně. Jeden ze zaměstnanců Ubisoftu pracujících na titulu měl Hendersonovi říct, že jde přinejlepším o hru za 30 až 40 dolarů. Ale dodal, že o takových věcech přímo vývojáři nerozhodují. Už dříve Henderson psal, že vývoj hry za 10 let spolykal asi 200 milionů dolarů a Ubisoft ani neočekává, že se mu tato částka vrátí. Na hře za tu dobu údajně pracovaly tisíce lidí v 11 různých studiích. Ubisoft se ke spekulacím nijak nevyjádřil.
Henderson také připomíná vlastní starší neoficiální zprávy, že Ubisoft pod kódovým označením Obsidian vyvíjí plnohodnotný remake Black Flagu. Jeho vývoj ale potrvá ještě několik let. Mezitím se Skull and Bones chystá na první sezónu s podtitulem Raging Tides. K dispozici bude od 27. února a potrvá 12 týdnů. Hlavním padouchem první sezóny bude kapitán Philippe La Peste a jeho pirátská loď La Potence. Dočkáme se také dalšího mořského monstra, kterým bude tylosaurus, který ve skutečnosti žil před asi 80 miliony let.
Blíže už obsah první sezóny představuje nový trailer.
A pak tu máš helldivers2, příběh žádnej, cvicak a do bitky, grafika asi jak battlefield1, proste jen rubacka a nic víc a 8 z 10ti 🤔 Tady je příběh, grafika jako kdejakej stín, efekty počasí všechno, hromada detailů všude a endgame má alespoň nejakej system, 4 z 10.
Se nedivím, že to moc lidi nezkusilo, taky jsem šel do bety s tím, že to bude sracka kterou si nikdy nekoupim po tom co všude psali, ale je to ve finále zábavný a hezky. Jako není to 4A a mělo to bejt levnější, ale takovej hate si to zase nezaslouzilo.
Hele, já nevím. Šel jsem do bety s tím, že zkusím být nestrannej a najít skrytou perlu, kterou ostatní neocení. Nevím, jestli to bylo špatným rozjezdem, ale nedal jsem ani těch šest hodin. Hra není vůbec pěkná, příběh tuctovej, naprosto nic originálního a po dvou hodinách jsem to smazal. Že bych za to dal ty prachy, to ani omylem. Jednak protože si to ta hra nezaslouží a jednak protože to očekávám do roka v PS Plus a i tam ta hra bude už odhaduju prázdná.
Včera jsem po letech zkusil AC, protože taky priplaval do PS Plus. V podstatě to stejný jako v případě Skull and Bones. AC mě nebavil už od trojky, docela se ještě dal Black Flag. Co jsem ale zkusil Valhallu? Co to má bejt? Tuctová hack n slash vikingská rubačka, otřesená zabugovaná kamera, kombat děsnej… po tom, co dělalo Assassiny originální ani stopa. O zcela originálními příběhu „zloduch mi zabil mámu a tátu, tak mu useknout hlavu tátovou sekerou“ ani nemluvě.
Nechápu, co se to s Ubisoftem stalo, ale namísto politické korektnosti, přístupnosti, genderove vyváženosti by se měli urychleně vrátit k tomu, co dělalo jejich hry dobrý, jinak to můžou brzo zavřít.
Když dostanete dotace, tak nemůžete zrušit projekt aniž byste dotace vrátil. Jiný pádný důvod k tomu, že to vůbec vyšlo najít nemohu. A ještě být dost sprostý na to to označit AAAA hrou, to už je jen třešnička.
Tak mam tam nahrano cca 20hodin a zhodnotil bych to jednoduse : Typicka UBI hra, “velky” svet ve kterem je nuda a stale to same dokola. Zkousim v ramci predplatneho, takze nejsem blazen co za to dal 2 litry. Kdyz porovnam s Sea of Thieves tak vitez je opravdu jasny.
Jo vítěz je jasný .ale jak pro koho.V SaB mám teď skoro 100 hodin a rozhodně to je hra kde i ty boss fighty jsou zajímavé a je tam spousta aktivit.Jen by lidi co to neustále hejti si to měli zahrát do endgame s loděmi na nejvyšším tearu a pak vynášet soudy.V SoT mám taky nahráno přes 600 hodin takže může posoudit.
Aspoň že je ten vývojár úprimný a neskrýva sa za marketing. Nie ako CEO Ubisoftu, ktorý trepal niečo o „AAAA“ hre, ktorá dopadla ešte viac biedne ako ten AAAA Callisto Protocol.
Tak četl jste tu částku ne? Co se aspoň nákladů týče opravdu se o tu AAAA hru jedná A co se kvality týče tak to CEO Ubisoftu naschvál beztak nezmínil. A stejně by ani nepoznal, protože se jedná prostě o klasickou kraváťáckou, rádoby manažerskou, krysu jako Bobby Kotick a jemu podobné zrůdy, co se do her nasrali, když v tom uviděli moře prachů, aby si narvali kapsy, na vlastní zaměstnance či nějaké to umění naprosto nedbaje.
O to práve ide, že pojem AAAA neexistuje a používa sa to len ako marketingová fráza, aby nalákali hráčov a mali na seba upriamenú pozornosť. No a potom sa to častokrát takto vypomstí. Z hľadiska rozpočtu je to klasická vysokorozpočtová AAA hra.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Se nedivím, že to moc lidi nezkusilo, taky jsem šel do bety s tím, že to bude sracka kterou si nikdy nekoupim po tom co všude psali, ale je to ve finále zábavný a hezky. Jako není to 4A a mělo to bejt levnější, ale takovej hate si to zase nezaslouzilo.
Včera jsem po letech zkusil AC, protože taky priplaval do PS Plus. V podstatě to stejný jako v případě Skull and Bones. AC mě nebavil už od trojky, docela se ještě dal Black Flag. Co jsem ale zkusil Valhallu? Co to má bejt? Tuctová hack n slash vikingská rubačka, otřesená zabugovaná kamera, kombat děsnej… po tom, co dělalo Assassiny originální ani stopa. O zcela originálními příběhu „zloduch mi zabil mámu a tátu, tak mu useknout hlavu tátovou sekerou“ ani nemluvě.
Nechápu, co se to s Ubisoftem stalo, ale namísto politické korektnosti, přístupnosti, genderove vyváženosti by se měli urychleně vrátit k tomu, co dělalo jejich hry dobrý, jinak to můžou brzo zavřít.