Necelé dva měsíce ještě budou fanoušci Hvězdných válek čekat na uvedení hry Star Wars Jedi: Survivor. Pokračování dobrodružství Cala Kestise působí z dostupných ukázek jako velmi příjemná evoluce původní hry Star Wars Jedi: Fallen Order a i my jsme upřímně zvědaví, kam se hra posune. A to nejen s ohledem na vyprávění příběhu, ale také na herní mechanismy a možnosti, které hlavnímu hrdinovi propůjčuje Síla a schopnost ohánět se světelným mečem. Podle game directora Stiga Asmussena by to nicméně nemělo být naposledy, kdy se hráči Cala ujmou a budou se těšit na změny a novinky. Jak totiž naznačil v rozhovoru pro magazín IGN, osobně by si přál, aby se ze série Star Wars Jedi stala trilogie, záležet to ale bude patrně na úspěchu chystaného druhého dílu.
In an exclusive interview with IGN, Star Wars Jedi: Survivor director Stig Asmussen said „I always wanted to see this as a trilogy,“ and suggested a third game would most likely be built using Unreal Engine 5. https://t.co/UJX6j6eh9o pic.twitter.com/KxQXdR21z2
— IGN (@IGN) March 1, 2023
Jak Asmussen uvedl, o pokračování se ve studiu Respawn mluvilo ještě před vydáním Star Wars Jedi: Fallen Order. Už tehdy se objevovaly náznaky, že by série měla obdržet druhý, potažmo třetí díl a s touto myšlenkou operuje studio dodnes. „Už konverzace s Lucasfilmem nad příběhem [prvního dílu] se nesla v duchu – kdy budeme dělat druhou hru,“ doplnil pak Asmussen a jeho vyjádření není příliš překvapivé. V prvním dílu se stačil Cal rozkoukat, ve druhém jej zastihneme o několik let později a je pravděpodobné, že ani tentokrát neodvypráví vývojáři vše, co si naplánovali. „Jak bychom mohli vzít Cala a jeho přátele na místa, která nebyla v první hře,“ položil si řečnickou otázku Asmussen a potvrdil, že nápady sahají až za hranice příběhu druhého dílu.
Případný třetí díl by však neměl pouze vyprávět další část příběhu, ale přinést další inovace v hratelnosti i technologiích. To například znamená, že od Unreal Enginu 4, na kterém vzniká Survivor, by se už studio Respawn plně přesunulo k Unreal Enginu 5, což by mohlo pomoci ještě zlepšit vizuální stránku věci, ale celkově hře pomoci ve všech aspektech. Podle Asmussena to ale nebude nic snadného, protože pro UE4 si v souvislosti se Star Wars Jedi vytvořili mnoho vlastních proprietárních prvků, které budou muset znovu vytvořit nebo alespoň přepracovat pro použití v UE5. To by se ovšem týkalo jakéhokoliv enginu, který by chtěli po UE4 použít, takže je podle Asmussena na místě očekávat, že se technologicky příliš nevzdálí a opět vsadí na technologii společnosti Epic Games. Nic dalšího k případnému třetímu dílu hry Asmussen z pochopitelných důvodů nezmínil, vše se nyní připravuje na konec dubna a vývojáři počítají s tím, že se nějakou dobu po vydání budou ještě naplno zabývat druhým dílem.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.