branding
Ghost of Tsushima, Sony Interactive Entertainment, S multiplayerem v Ghost of Tsushima se počítalo od začátku

S multiplayerem v Tsushimě se počítalo od začátku

Režim více hráčů vznikal po boku singleplayeru. Umožňuje vývojářům popustit uzdu fantazie

Zdroj: Sony
18. 10. 2020
Název: Ghost of Tsushima Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:
Datum vydání:
17. 7. 2020
16. 5. 2024 (PC)

Minulý pátek se hráči Ghost of Tsushima dočkali významného rozšíření hry. Jak už jsme vás informovali v předchozích článcích, s updatem na verzi 1.1 přišla nejen možnost projít příběhem v režimu New Game+, ale hlavně poprvé zakusit bezplatnou multiplayerovou část nazvanou Legends. O kooperaci až čtyř hráčů, kteří na sebe vezmou odlišnou roli a ponoří se do fiktivních příběhů vycházejících s japonské mytologie a folklóru jsme podrobněji psali začátkem října, nyní přichází ke slovu vyjádření vývojářů, kteří pokračující úspěch své hry komentují v rozhovoru pro magazín IGN. Ačkoliv by se mohlo zdát, že multiplayer je pouze reakcí na obrovský úspěch hry, designér Legends Darren Bridges odhalil, že s ním lidé ze Sucker Punch počítali od samého začátku. Co víc, hra více hráčů vznikala souběžně se singleplayerem a vývojáři ji označují za jeden z pilířů celého zážitku.

„Od úplného začátku, kdy za námi přišel Nate (Fox, game director) a představil nám koncept Ghost of Tsushima, věděli jsme, že kooperativní multiplayer bude nedílnou součástí projektu,“ říká Bridges. Tým pak podle jeho slov strávil více než půl roku přemýšlením nad nejrůznějšími možnostmi, z nichž nakonec vzešel mód Legends. „Pracovali jsme na něm souběžně, ať už se bavíme o enginu, nebo o obsahové stránce celé hry,“ dodává designér. Jak už navíc zaznělo v úvodu, Sucker Punch usoudili, že multiplayer snese větší dávku fantazie a dali svým nápadům volný průchod.

„Lidé ve studiu milují nadpřirozeno, jenže hra vznikala od počátku jako poměrně přízemní záležitost. Soustředili jsme se v ní proto na základní aspekty, a až později jsme si hráli s různými nápady pro potřeby multiplayeru,“ vysvětluje Darren Bridges. Jedním z důvodů, proč na zapojení nadpřirozených prvků došlo, byla i možnost odpoutat hraní od hlavního hrdiny Džina Sakaje, za kterého se v Legends nehraje. Jak už bylo vysvětleno dříve, hráč si vybere jednoho ze čtyř nových hrdinů, kterého může následně upravovat a vylepšovat jeho schopnosti. K dispozici jsou samuraj, lovec, rónin a zabiják a jejich oddělené příběhy předkládá postava vypravěče. Ten je i přímo ve hře spouštěčem příběhových misí, které však lze odstartovat i separátně z hlavní nabídky.

Žádosti hráčů pak podle jeho slov vedly i k zapojení dalšího obsahu, jako jsou nové květiny pro úpravu Džinovy výstroje nebo nový obchodník a není zřejmě vyloučeno, že podobné menší přídavky budou do hry přicházet i nadále.

Co se týče New Game+, tam už vývojáři uplatnili jiný přístup a Nate Fox potvrzuje, že nebyl součástí původních plánů. „Nabízíme lidem New Game+ jednoduše proto, že po něm volali. Neustále od nich slýcháme přání, že by si rádi prošli příběhem znovu […] tak jsme se na to soustředili,“ říká šéf celého vývoje. Ani to ale nebyl úplně jednoduchý úkol, zejména co se vybalancování obtížnosti týče, přesto byli lidé v Sucker Punch pečliví a Fox věří, že si hráči další porci času stráveného s Džinem Sakajem užijí. Žádosti hráčů pak podle jeho slov vedly i k zapojení dalšího obsahu, jako jsou nové květiny pro úpravu Džinovy výstroje nebo nový obchodník a není zřejmě vyloučeno, že podobné menší přídavky budou do hry přicházet i nadále. Ostatně, hra je „teprve“ na verzi 1.1.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru