Na konci minulého týdne jsme vás informovali o několika vyjádřeních vedení Ubisoftu na konto Star Wars Outlaws. Akční adventura z předaleké galaxie vychází už za měsíc a vývojáři potvrdili, že je titul dokončen, nehrozí mu odklad a že se mohou hráči těšit na vysoce kvalitní herní zážitek. Tato slova budeme moci plnohodnotně posoudit, až se nám Star Wars Outlaws dostane do rukou, jedno je však jisté – Ubisoft vkládá do Star Wars Outlaws, ale lépe řečeno do značky Hvězdných válek obrovské naděje a po sérii ne zrovna zdařilých vydání chce zaručit úspěch od prvního okamžiku. Bez ohledu na preview, která příliš pochvalná nebyla, nechce francouzský gigant nechat cokoliv náhodě a potvrzuje (přes MP1ST), že rozpočet na marketing překoná všechny hry, které kdy Ubisoft vyvinul či vydal.
Star Wars Outlaws to have the highest marketing budget for a Ubisoft game ever, Ubi expects a strong launch due to „strong positive community sentiment“https://t.co/740ueSMvha#StarWars #StarWarsOutlaws pic.twitter.com/ieKqbjgQ1C
— MP1st (@MPFirst) July 20, 2024
I tato informace zazněla během rozpravy Ubisoftu s investory a podílníky, konkrétně z úst generálního ředitele společnosti Yvese Guillemota. Původně ředitel odpovídal na dotaz, co stojí za tím, že na rozdíl od některých investorů – jmenovitě Nicka Dempeseyho z Barclays – odhaduje Ubisoft nižší prodeje. Dempsey naznačil, že počítá s přibližně 5 miliony bezprostředně prodanými kusy, Guillemotův odhad je ale nižší a pustil se do vysvětlování, proč tomu tak je. V první řadě ředitel Ubisoftu poukazuje na to, že do prodeje hry může zasáhnout celá řada faktorů. Zmínil například vánoční slevy nebo obsah po vydání, a to nejen pro Outlaws, ale i další hry od Ubisoftu, jako je Assassin’s Creed Shadows nebo Rainbow Six Siege.
Pak nicméně dodal, že Ubisoft přirozeně dělá maximum pro to, aby jejich tituly byly úspěšné, což v případě Star Wars Outlaws odráží i výše uvedený nejvyšší rozopočet na marketing v porovnání se všemi dřívějšími hrami. „To, o co se snažíme, je silný launch Star Wars Outlaws. Jde o jeden z nejočekávanější letošní titul, který podtrhuje velmi silná pozitivní nostalgická nálada komunity a také skutečnost, že přicházíme s dosud největší marketingovou kampaní pro hru od Ubisoftu,“ řekl Guillemot. Nutno nicméně podotknout, že alespoň prozatím hra nijak nevybočovala z řady, prozatím se nedočkala žádného speciálního vysílání, jako tomu bylo například v podobě několik hodin trvajícího překreslování artworku z Valhally, a alespoň prozatím hru ve velkém nevídáme v televizích či na billboardech mimo obvyklá místa. Stále ale do vydání zbývá déle než měsíc a právě načasování je něco, co v Ubisoftu nepochybně velmi pečlivě zvážili.