branding
Star Wars Outlaws, Ubisoft, Rozpočet na marketing Star Wars Outlaws předčí ostatní hry od Ubisoftu

Marketing SW Outlaws předčí ostatní hry od Ubisoftu

Sílu značky nechce vydavatel promrhat. Hra je podle něj jednou z nejočekávanějších na trhu

Zdroj: Ubisoft
22. 7. 2024
Název: Star Wars Outlaws Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 30. 8. 2024

Na konci minulého týdne jsme vás informovali o několika vyjádřeních vedení Ubisoftu na konto Star Wars Outlaws. Akční adventura z předaleké galaxie vychází už za měsíc a vývojáři potvrdili, že je titul dokončen, nehrozí mu odklad a že se mohou hráči těšit na vysoce kvalitní herní zážitek. Tato slova budeme moci plnohodnotně posoudit, až se nám Star Wars Outlaws dostane do rukou, jedno je však jisté – Ubisoft vkládá do Star Wars Outlaws, ale lépe řečeno do značky Hvězdných válek obrovské naděje a po sérii ne zrovna zdařilých vydání chce zaručit úspěch od prvního okamžiku. Bez ohledu na preview, která příliš pochvalná nebyla, nechce francouzský gigant nechat cokoliv náhodě a potvrzuje (přes MP1ST), že rozpočet na marketing překoná všechny hry, které kdy Ubisoft vyvinul či vydal.

I tato informace zazněla během rozpravy Ubisoftu s investory a podílníky, konkrétně z úst generálního ředitele společnosti Yvese Guillemota. Původně ředitel odpovídal na dotaz, co stojí za tím, že na rozdíl od některých investorů – jmenovitě Nicka Dempeseyho z Barclays – odhaduje Ubisoft nižší prodeje. Dempsey naznačil, že počítá s přibližně 5 miliony bezprostředně prodanými kusy, Guillemotův odhad je ale nižší a pustil se do vysvětlování, proč tomu tak je. V první řadě ředitel Ubisoftu poukazuje na to, že do prodeje hry může zasáhnout celá řada faktorů. Zmínil například vánoční slevy nebo obsah po vydání, a to nejen pro Outlaws, ale i další hry od Ubisoftu, jako je Assassin’s Creed Shadows nebo Rainbow Six Siege.

Pak nicméně dodal, že Ubisoft přirozeně dělá maximum pro to, aby jejich tituly byly úspěšné, což v případě Star Wars Outlaws odráží i výše uvedený nejvyšší rozopočet na marketing v porovnání se všemi dřívějšími hrami. „To, o co se snažíme, je silný launch Star Wars Outlaws. Jde o jeden z nejočekávanější letošní titul, který podtrhuje velmi silná pozitivní nostalgická nálada komunity a také skutečnost, že přicházíme s dosud největší marketingovou kampaní pro hru od Ubisoftu,“ řekl Guillemot. Nutno nicméně podotknout, že alespoň prozatím hra nijak nevybočovala z řady, prozatím se nedočkala žádného speciálního vysílání, jako tomu bylo například v podobě několik hodin trvajícího překreslování artworku z Valhally, a alespoň prozatím hru ve velkém nevídáme v televizích či na billboardech mimo obvyklá místa. Stále ale do vydání zbývá déle než měsíc a právě načasování je něco, co v Ubisoftu nepochybně velmi pečlivě zvážili.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru