branding
Romero pracuje na nové FPS poháněné Unreal Enginem 5

Romero pracuje na nové FPS poháněné Unreal Enginem 5

Informaci zveřejnil sám vývojář v inzerátu. Do projektu je zapojen velký vydavatel

Zdroj: Vortex
19. 7. 2022

Legendární herní designér John Romero před krátkou chvílí odtajnil svůj další projekt. Pod hlavičkou svého v pořadí již devátého studia, které vede se svou manželkou Brendou, pracuje na zbrusu nové střílečce. Pikantní je, že podle inzerátu, který se v průběhu úterý objevil na Romerově Twitteru, bude titul pohánět Unreal Engine 5, což by se mohlo v očích věrných fanoušků jevit jako ta nejméně pochopitelná zrada. Připomínáme, že Unreal Engine Tima Sweeneyho vznikl jako svého druhu odpověď na technologie id Software a právě hry jako Doom či Quake, takže tahle otočka, byť je pochopitelná a přichází o mnoho let poté, působí přinejmenším pikantně.

„Vzrušující zprávy! Pracuji na úplně nové FPS a nabíráme nové lidi. Navštivte web romerogames.com a podívejte se na naší stránku s inzeráty,“ napsal John Romero a přidal i krátký letáček, který stvrzuje výše uvedené technikálie. Hned v první větě navíc Romero upozorňuje, že nová střílečka už má velkého vydavatele, což zní poměrně slibně. Na druhou stranu, i předchozí hra Romero Games, kterou byla gangsterská záležitost Empire of Sin, vyšla pod hlavičkou Paradox Interactive, a že by šlo o bůhvíjakou záruku kvality, to se tváří v tvář hodnocení a hře samotné nepotvrdilo. Zustaňme ale optimisty a těšme se, co nového John Romero chystá. Právě návrat k jeho žánru by totiž mohl být tím, co po letech potřebuje, nebo možná lépe řečeno, co potřebují fanoušci jeho tvorby.

„Pro Romero Games jde o nový úsvit. Jsme 100procentně zaměření na first person střílečky, základní stavební kameny našich kariér, našeho studia i celého žánru,“ doplňují pak vývojáři na oficiálních stránkách. Co se týče výše zmiňovaných otevřených pozic, studio hledá devět nových kolegů z řad programátorů, designérů i grafiků. Výjimkou nejsou ani vedoucí pracovníci jednotlivých oddělení, specificky vedoucí designér úrovní, vedoucí grafik postav, vedoucí animátor nebo vedoucí technický grafik, z čehož usuzujeme, že je projekt na samém začátku a bude ještě nějakou dobu trvat, než z něj uvidíme alespoň něco konkrétního. Navíc také připomínáme, že nově odtajněná střílečka není jediným projektem, na kterém Romero pracuje – loni oznámil pokračování Sigilu, megawadu pro Doom, konkrétně pro Doom II, který rovněž nemá datum vydání a z původních zpráv se nezdálo, že půjde o snadný či rychlý projekt. A zapomenout nesmíme mimo jiné i na to, že Romero pracuje na další knize – Doom Guy: Life In First Person – která slavnému designérovi nepochybně odčerpává další čas.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru