Vývojáři z Codemasters zveřejnili další video, které se noří do detailů o F1 25. Nový ročník série totiž přinese řadu změn v režimu My Team, a právě na ně se autoři konečně zaměřili s poměrně detailním popisem všech novinek a příslibů, s nimiž mód po letech znovu přichází. Tou největší odlišností od předchozích ročníků je fakt, že se z vás konečně stane majitel stáje, nikoliv pilot a majitel v jedné osobě, což by mělo změnit celkovou atmosféru hry i způsob, jakým budete po jednotlivých týdnech během sezóny postupovat. Minimálně v tom ohledu, že si před každým závodem sami vyberete, s kterým z vašich jezdců chcete vyjet na trať, ať už kvůli tomu, abyste měli například v rukou jeho boj o titul mistra světa nebo naopak u slabšího z dvojice ovlivnili, na jaké dojede pozici v souvislosti se snahou bodovat v poháru konstrukterů.
Roli majitele týmu rozebírají vývojáři hned na úvod a podtrhují, že se můžete ještě více soustředit na manažerskou část práce. S tím jsou spojeny i nové obrazovky, v nichž vás – majitele stáje – uvidíte ve své kanceláři nebo při interakci s ostatními zaměstnanci. Týmovou centrálu pak budete vylepšovat stran kvality zázemí či možností výzkumného centra, nezapomíná se ale ani na možnost investovat získané zkušenosti také do vlastního rozvoje.
Další velkou změnou, která by mohla ovlivnit nejen výkony na trati, ale také náladu uvnitř týmu i mimo něj, je rozdělení vývojové a výzkumné části hry. Odděleně teď můžete zkoumat a vyrábět jednotlivé části monopostu a rozhodovat se navíc, zda jimi doplníte auto jen jednoho pilota nebo obou. To se samozřejmě odrazí na tom, jak se bude formulím dařit během závodního víkendu, ale může to také vstoupit do týmové chemie či jednání o prodloužení kontraktu. Jak vývojáři upozorňují, pokud přijde na přetřes smlouva s jezdcem, který plní roli týmové dvojky, nemusí se mu zrovna líbit, že celou sezónu dostával vylepšení až opožděně nebo vůbec.
Zdroj: Electronic Arts
Jednání o smlouvách, ale i provoz celé centrály, se pak přirozeně zrcadlí ve financích, nad nimiž byste měli mít od nového ročníku větší kontrolu. Jde o nejrůznější grafy či posuvníky s přerozdělováním rozpočtu tak, aby je tým nepřečerpal a nenesl následky. Jeden z nových faktorů, které nakládání s penězi ovlivní, je přijímání řadových zaměstnanců, jejichž jména či přesné posty sice hra neznázorní, ale jejich počet můžete pomocí táhla velmi výrazně měnit. Čím víc lidí máte, tím víc stojí peněz, jistě, ale tím rychlejší je třeba rozšiřování technologického centra nebo samotný vývoj a výroba částí. Zajímavé také je, že vaše centrála má velký PR efekt, takže pokud se bude fanouškům na sociálních sítích líbit, může vám popularita potenciálně otevřít cestu k lepším jezdcům či lukrativnějším smlouvám se sponzory.
V závěr pak vývojáři obecně zmiňují také systém jezdeckých ikon – tedy možnosti nechat do současného dění na trati promluvit legendární piloty z minulosti. Tímto způsobem mohou vstoupit slavní jezdci i do týmů ovládaných umělou inteligencí – pokud zaškrtnete novou nabídku – a samozřejmě je můžete angažovat vy sami. Zároveň lze v režimu kariéry přidat na startovní rošt 11. tým, ať už půjde o Konnersport z příběhového módu Braking Point nebo v edici Iconic exkluzivně zastoupený tým APXGP z chystaného filmu F1 s tím, že tyto stáje budou jako presety dostupné také v módu My Team.
EA Sports si možná myslí (?) že to je zajímavé, ty v tomto článku popsané změny v My team. Myslet si to může a možná tím některé hráče zaujme.
Zaujmout tím mne se jim nepodařilo. Stručně řečeno zůstanu u F1 24. Tam se mi My team líbí.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Zaujmout tím mne se jim nepodařilo. Stručně řečeno zůstanu u F1 24. Tam se mi My team líbí.