V pátek se hráči dočkali vydání Dragon’s Dogma II od Capcomu, a možná si hned neuvědomili, jaký dopad mohou mít nově nabyté zkušenosti vývojářů na další hry, které využívají stejný engine. S přihlédnutím k tomu, že pokračování RPG od Hideakiho Icuna má otevřený svět, Capcom může koketovat s myšlenkou, že by RE Engine mohl být použitý stejným způsobem také například u série Resident Evil. Tuto možnost naznačil známý insider Dusk Golem, který má vynikající historii, co se týče informování zejména o hororových sériích, a rovnou tvrdí, že by už příští díl série Resident Evil mohl být zpracován v duchu open world her.
(1/2) So here's a little tidbit I'll share, Capcom often will greenlight new initiatives in 3's closer together. Decent examples are RE7, RE:2 & DMCV were all Greenlit fairly close together to take advantage of their new RE Engine, & the idea to remake RE:2 inspired them to also
— AestheticGamer aka Dusk Golem (@AestheticGamer1) March 22, 2024
Dusk Golem vysvětlil, že Capcom má ve zvyku schvalovat vždy tři projekty najednou, a jako příklad uvedl dřívější rozběhnutí prací na hrách Resident Evil 7, Resident Evil 2 a Devil May Cry 5. Nyní prý onu trojici tvoří Dragon’s Dogma II, Monster Hunter Wilds a Resident Evil 9 s tím, že u všech tří her by mělo zpracování světa podléhat zmiňovaným principům open worldu.
Na konto vznikajících her pak Dusk Golem doplnil, že jejich společným jmenovatelem kromě enginu a pojetí má být snaha nevzdálit se příliš od původního DNA jednotlivých značek, což má dokazovat právě Dragon’s Dogma II. Podle Dusk Golema jde v podstatě o vylepšenou původní hru, a podobně to tak má být i v případě Monster Huntera a Resident Evilu.
Informace je nicméně nutné brát se značnou rezervou už jen proto, že potenciálně teprve čekají na své oficiální stvrzení. Nutno ovšem připustit, že Dusk Golem byl v minulosti až chirurgicky přesný, bavíme-li se o únicích nebo jednoduše zprávách o hrách, zveřejněných dlouho před tím, než vůbec vyšly a prokázaly, že měl insider pravdu.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Open world je už další problém, co s tou sérií budu mít a to jí mám tak rád.
Mikrotransakce mně vadily už v RE4 re. v Dragons Dogma je to jen pokračování… (Musí se to zahrnout do recenzí. Mohli by se zrevidovat, když tato informace byla recenzentům zatajena). Nerad bych aby se to stalo normou.
S Capcomu se stane nový Ubisoft. Ten už má taky mikrotransakce jak pro urychlení postupu a vyhnutí se grindu, tak pro kosmetickou úpravu (Chybí už jen openworld). V single-player hře mi to přijde hrozné. (fakt, že ubisoft postihoval komunitní content, co zrychloval postup jen dokazuje, jak pro ně jsou ty grindem vynucené mikrotransakce důležité)