branding
Metal Gear Solid Δ: Snake Eater, Konami, Remake Metal Gear Solidu 3 může vyjít v listopadu

Remake Metal Gear Solidu 3 může vyjít v listopadu

Láká na nové ovládání, kameru i trvalá zranění hrdiny. Fanoušci řeší obličeje dalších postav

Zdroj: Konami
11. 6. 2024

Remake Metal Gear Solidu 3 jsme v těchto dnech očekávali na základě několika nedávných náznaků od insidera billbil-kuna. Nakonec jsme ale dostali mnohem víc, než jsme možná zprvu doufali. Jako první nám Konami naservírovali na akci Microsoftu opravdu pěkný nový trailer, který byl dosud nejvýživnější ukázkou pečlivého přístupu k vylepšené verzi. Ve více než dvou minutách jsme se dočkali fragmentů gameplaye, ale především filmečků, které jsou zpracované s obdivuhodnou přesností a dokonale kopírují předlohu.

Na to ostatně upozornil ve svých komparacích i populární autor srovnávacích videí Cycu1. Ten jednak srovnal novou verzi s originálem z roku 2004, ale remake porovnal také s animacemi, které se před lety objevily v automatu pačinko, jenž byl MGS3 inspirovaný. Do srovnání původní hry a nové verze se pustil také další známý youtuber ElAnalistaDeBits. Pro fanouška MGS a trojky speciálně je opravdu úžasné sledovat stejné cutscény 1:1, kdy vývojáři napodobili přesně střih i úhly kamer. Srovnávací video pak samozřejmě upozorňuje i na různá vylepšení a rozdíly v detailech.

Jediné, co může podle mě potenciálně vzbudit v tuto chvíli rozporuplné reakce, jsou obličeje některých postav. Protože původní grafika byla do jisté míry ještě stylizovaná a nedostatek detailů ponechával větší prostor pro představivost. Nepochybně se ozvou lidé, kteří si některé protagonisty představovali jinak. A to se také stalo. Asi největší vášně podle očekávání budí podoba The Boss.

Zdroj: Konami

Dále pak nová ukázka v popisku na YouTube láká na na původní klasické i nové moderní a intuitivnější ovládání. Na oficiálním webu Konami slibují vylepšený systém zranění a poškození, který se postará o to, aby hlavnímu hrdinovi zůstávaly šrámy a ničilo se jeho oblečení. Každé zranění prý zanechá nějaký trvalý vizuální následek. Tyto šrámy tak budou “vyprávět” unikátní cestu každého hráče. Jsem zvědavý, jak bude “můj” Snake vypadat na konci hry. Na výběr budeme mít mezi původní vzdálenější a novou third person kamerou.

Další informace a podrobnosti jsme se dozvěděli díky novému videu MGS Legacy Series Part 2 na kanálu Konami. Opět jím provedl původní dlouholetý představitel hlavního protagonisty David Hayter, jehož hlas samozřejmě zazní i v remaku. Video nabídne ještě víc materiálů a rozebírá do hloubky informace, které zazněly i v tomto článku stran ovládání, zranění nebo kamery.

Ve videu se objeví také producent Noriaki Okamura, který pracuje v Konami 30 let a začal už na Policenauts. A podílel se také na několika titulech ze série Metal Gear. Zdůraznil, že v týmu je stále řada lidí, kteří pracovali na původních hrách. Také podle něj přibývá mladší hráčů, kteří starší tituly nikdy nehráli, a proto se k nim Konami vrací. Okamura rovněž uvedl, že si vybrali pro remake Snake Eater, protože to je ideální hra, se kterou začít. Naznačil rovněž, že by série mohla pokračovat.

Konami začali lákat i na předobjednávky, jak naznačoval billbil-kun. Na výběr je taktická verze se hrou, DLC balíčkem a nějakými bonusy. A potom fyzická sběratelka, která samozřejmě láká na řadu upomínkových předmětů, které si můžete prohlédnout na obrázku. První verze stojí 70 dolarů a druhá 200 dolarů, přesně jak billbil-kun tvrdil.

Zdroj: Konami

Ačkoli Konami stále nezveřejnili datum vydání, obchod GameStop ho možná prozradil. Už smazaný příspěvek na Twitteru lákal na termín 17. listopadu. Nyní obchody datum buď neuvádí, nebo používají placeholder 31. prosince.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru