Ačkoli dlouholetá série Metal Gear Solid patří mezi známé a významné herní počiny a Solid Snake je ikonickou postavou, společnost Konami se začala obávat, že mladším hráčům a nastupující generaci už jsou spíše jen povědomé, dokonce až neznámé. Právě kvůli tomuto pocitu a myšlence se Konami nakonec rozhodlo pro vytvoření remaku Metal Gear Solid Δ: Snake Eater, jak otevřeně prozradil producent série Noriaki Okamura v rozhovoru v 46. a posledním vydání magazínu PLAY.
Některým hráčům to možná může připadat jako zvláštní představa, ale na druhou stranu je pravda, že poslední velký díl Metal Gear Solid V: The Phantom Pain vyšel v roce 2015, poté následoval v roce 2018 už jen survival Metal Gear Survive a minulý rok remasterovaná kompilace Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1, zatímco v předchozích letech byla série aktivní téměř každý rok už od prvního dílu Metal Gear z roku 1987. „Jednou z věcí, která nás přiměla udělat remake, bylo uvědomění, že spoustu nových, mladší generace hráčů už sérii Metal Gear nezná,“ uvedl Okamura. Remake tak není jen pro starší hráče, aby se ponořili do nostalgie, ale také pro ty budoucí a samotné zajištění odkazu série. Okamura zároveň poznamenal, že začít přepracováním třetího dílu z roku 2004 je v tomto případě ideálním startovacím bodem, jelikož se z hlediska chronologie odehrává jako první. V rámci nalákání nových hráčů se pak remake vzdal i číslovky 3 v názvu, které bylo nahrazeno řeckým písmenem Delta.
Bohužel i nadále platí, že Konami nestanovilo přesné datum vydání Metal Gear Solid Δ: Snake Eater, ovšem vzhledem k blížícímu se konci roku a absenci oznámení nejspíše dorazí až příští rok. Nadále se však věnuje propagování hry, v rámci kterého byla před pár dny oficiálně odhalena dabérka Evy.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Lebo zastaralé gameplay prvky a technická časť hry, sa zasekla tých 20 rokov v minulosti. Keby aspoň modernizovali hrateľnosť a napríklad keby tam neboli dnes už nepotrebné loadingy 😀