- Citlivé změny v dílčích sekvencích příběhu a layoutu některých map
- Příjemně osvěžená grafika, vyšší rozlišení a optimalizace výkonu
- Poměrně silná a pořád velmi funkční motivace, proč se k Warcraftu III vrátit
O remasteru legendární strategie Warcraft III: Reign of Chaos toho bylo v uplynulých týdnech napsáno a řečeno opravdu hodně. Blizzard vydal koncem ledna plnou verzi, kterou fanouškům slíbili už před dvěma lety, selhal však v komunikaci a až do poslední chvíle nebylo jasné, kolika změnami si legendární hra prošla a co všechno bylo změněno. Fakt, že je toho nakonec méně, než kolik vývojáři slibovali, s sebou přináší velkou vlnu zklamání a přehnané kritiky. Pod tím vším se ale nakonec skrývá hra, která ve vás znovu zažehne zájem o Warcraft i skvělý příběh, který třetí díl oblíbené strategie definoval. V porovnání s původní verzí z roku 2002 byly navíc změněny i některé konkrétní okamžiky v dostupných kampaních, díky kterým se Warcraft III přibližuje MMORPG World of Warcraft a za tímto účelem si vývojáři přizvali i spisovatelku románů Christie Golden, aby s napojováním příběhu pomohla.
Kritika pak vedle nenaplněného očekávání míří v tuto chvíli zejména k technickým nedostatkům a zbytečným ústupkům stran věrnosti zpracování, které však o osmnáct let později působí až zbytečně. Řeč je zejména o rozhraní hry, které vertikálně zabírá přibližně třetinu obrazu, nevylepšený pathfinding i podivné zasekávání pohybu jednotek. Hra navíc trpěla v prvních dnech na značné pády a můj dojem tak byl často přímo ovlivněn nevynucenou pauzou na kávu a toaletu. Do nočních hodin se pak seance protahovaly také proto, že občas nebylo možné načíst uloženou pozici a v kombinaci se vším výše uvedeným a řečeným jsem si musel pokládat otázku, zda to mají vývojáři formátu Blizzardu vůbec zapotřebí…
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.