Povolali jsme Petra do akce, aby se ujal další závodní novinky v podání týmu Raceward Studio a Naconu. Po střídání autorů měla tahle série nakročeno k ještě větším ambicím, ale jak se zdá, možná si její vývojáři nakonec ukousli až příliš velké sousto a měli by se raději nejprve zaměřit na to základní. Víc už se dozvíte ve videorecenzi.
- Jízdní model v kombinaci s neotřelými tratěmi vyžaduje soustředění
- Vylepšování motocyklů je decentní, ale přesto nabízí vrstvu dobré motivace
- Přidaná hodnota otevřeného světa v podání lekcí o historii ostrova a Tourist Trophy
- Nazvučení motocyklů
- Jednoduchá umělá inteligence držící se jedné lajny
- Nedostatek tratí a okamžitá recyklace obsahu
- Nedostatečná grafika a vleklé technické problémy
- Potíže s plynulostí obrazu v předvídatelných situacích
- Staromódní uživatelské rozhraní
Nejnebezpečnější motocyklový závod světa zůstává bez výrazné herní reprezentace. Navzdory snaze inovovat se Ride on the Edge 3 nedaří zaujmout ničím jiným než povedeným jízdním modelem a z toho pramenící výzvou. Po obsahové stránce se jedná o podprůměrnou závodní hru s repetitivním obsahem, neodladěným audiovizuálním zpracováním a řadou funkčních chyb, které nedokáže ospravedlnit ani nižší cenovka.
4 Verdikt
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.