Nintendo se vrátilo k 10 let staré Zeldě pro Wii s podtitulem Skyward Sword. Její HD remaster vyvinutý ve spolupráci s australskou společností Tantalus nabízí celou plejádu novinek a rozhodně není žádným laciným a líným updatem. Ve zkoušce časem obstála velmi dobře i samotná hra. Ani svědomitým vývojářům se ale nepovedlo ve verzi pro Switch vyhnout několika zbytečným přešlapům, kvůli nimž je výsledná známka o něco nižší, než by jinak mohla být. Zbytek už zjistíte v naší videorecenzi výše.
- Velkorysá délka a trvanlivost
- Dva různé způsoby ovládání
- Zábavné pohybové ovládání a soubojový systém
- Vynikající hádanky
- Stylizovaná grafika nezestárla
- Technicky je port velmi dobře řešený
- Nová funkce automatického ukládání
- Možnost volně pohybovat kamerou
- Rady od Fi na vyžádání
- Možnost urychlit dialogy a přeskočit cut scény
- Stojí plnou cenu jako novinka
- Nutná častá korekce a kalibrace pohybového ovládání
- Placené Amiibo jako uzamčený fast travel
- Trochu chybí kompletní dabing
- Ovládaní tlačítky není úplně ideální
- Přechody mezi lokacemi mohly být plynulejší
Poctivý HD remaster s několika zdánlivě malými, ale velmi užitečnými a praktickými novinkami dělá z trochu přehlíženého titulu The Legend of Zelda: Skyward Sword znovu velmi aktuální dobrodružství, které má rozhodně potenciál oslovit nejen pamětníky, ale také úplně nové hráče, kteří Wii neměli, nebo před 10 lety ještě ani nehráli.
8 Verdikt
Myslím, že jedna z mála nevýhod Switche je nutnost zaplatit i u menších her větší cenu. Jde o velkou konzoli, ale ty hry tomu nemusí velikostě odpovídat.