Už za několik dní skončí neuvěřitelně dlouhé čekání na další díl bojovky Tekken. Sedmého dílu se hráči dočkali už v roce 2015 a po necelých devíti letech je tu moderní nástupce, který naplno využívá sílu Unreal Enginu 5. Je také vidět, že se vývojáři z Bandai Namco nechali inspirovat novou vlnou bojovek včetně konkurenčního Street Fighteru 6 nebo posledního Mortal Kombatu, a snaží se hráče nad rámec svižného soubojového systému potěšit také velkým nákladem obsahu. Z tohoto hlediska se můžete těšit třeba na příběhovou část o boji dobra se zlem přibližně na 6 hodin, čeká vás také vtipný arkádový režim a nechybí ani blbiny v podobě vlastní varianty volejbalu. Ne všechno se na hře povedlo, ale v jádru jde o pohodovou bojovku, která navíc nezavírá dveře ani před nováčky. Více už naleznete v naší videorecenzi.
- Upravené ovládání dává prostor nováčkům, ale výrazně je nezvýhodňuje v kompetitivním hraní
- Přechod na Unreal Engine přináší vyleštěnou grafiku, ale zachovává vizuální styl
- Silný důraz na sociální hraní a interakci s ostatními hráči
- Režimy Arcade Quest a Tekken Ball přináší zábavu do tradiční struktury hry
- Senzační výběr postav, jejich rozličnost a možnosti úprav
- Skladba herních režimů působí, jako kdyby hru montovalo více odlišných týmů
- Hlavní příběhový režim je plný narativní výplně a podivných designových rozhodnutí
- Řada vizuálních úprav bojovníků i avatara působí spíše jako nehodnotná vata
- Přemíra efektů a zpomalovaček může občas překážet u intenzivnějších zápasů
Ocelová pěst znovu udeřila vší silou a silným důrazem na obsah. Osmý díl vyladěné bojovky s dlouholetým odkazem přináší senzační grafiku, prvky sociálního hraní a množství herních režimů, které se obsahově bohužel částečně překrývají.
7 Verdikt
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.