- Vynikající gunplay a souboje obecně
- Perfektní mix speciálních schopností
- Kompaktní ovládací schéma, díky kterému můžete dosyta kombinovat cokoliv s čímkoliv
Pokud jste sledovali naše živá vysílání, v nichž jsme si během uplynulého týdne ukázali jak Rage 2, tak původní díl, asi už dokážete odhadnout, co si o novince myslíme. Zatímco první díl se v mnoha ohledech bral poměrně vážně a nabídl spíše realističtější pohled na probíhající apokalypsu, dvojka se vydala vstříc trendům a nabízí náležitě přestřelené madmaxovské pojetí. Tento krok je pochopitelný, vzhledem k tomu, že už za vývojem nestáli lidé z id Software, ale studio Avalanche, které má na kontě vedle série Just Cause právě herního Šíleného Maxe. Od něj si Rage 2 půjčuje nejen estetiku, ale také zpracování open-worldu, který v porovnání s jinými hrami s podobně zpracovaným herním světem nenabízí mnoho vyžití.
Ačkoliv je mapa obří a můžete se po ní svobodně prohánět už po několika minutách, později přijdete na to, že mimo silnice nemá smysl vyjíždět a nakonec uznáte, že zpracováním není dvojka od první hry příliš vzdálená. V kombinaci s přinejlepším průměrnou grafikou se proto může zdát, že Rage 2 nemůže uspět. Přesto nás ale dokázala bez ohledu na kupu nedostatků pobavit díky precizní střelbě a soubojům obecně. Spousta zajímavých zbraní s několika režimy střelby, dobrý pocit ze zásahů udělovaných nepřátelům a mix speciálních schopností zdobí výsledný zážitek a pomáhá ho nakonec přetáhnout nad hranici průměru. I tak jsme ale od hry takového kalibru čekali mnohem, mnohem víc.