- Šťavnatý soubojový systém a Fatality!
- Nejlépe vypadající bojovka aktuální generace
- Vynikající příběhový režim
- Krypta a množství odemykatelného obsahu
O jedenáctém díle série Mortal Kombat se toho v uplynulých dnech napsalo opravdu hodně. Na jedné straně perfektní hra, která se skvěle ovládá, krásně vypadá a nad rámec vlastních soubojů přináší i hodně povedený a zajímavý příběhový režim. Na druhé straně jde ale o nekonzistentní monstrum, které selhává v režimu Towers of Time a přivádí hráče k šílenství. Nejen zcela přestřelenou obtížností, ale také nemožností vydělat si dostatek zdrojů k tomu, aby bylo možné odemknout tolik potřebné modifikátory jednotlivých postav a hrdě čelit nepřátelům. V současném stavu tak musíme nákup doporučit jen s velkým vykřičníkem, na druhé straně ale nejde o nic, co by vývojáři nemohli v blízké budoucnosti opravit, více už v naší rozsáhlé recenzi.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Co mě překvapilo na MK11 byli fatality. Srovnány vedle sebe působí velice stereotypně. A co jsem si všiml, krom části míchy, zmizely kosti. Spousta krve, vnitřností, řezání, ale ani jedna kostička. Byť jen jediné sežehnutí nebo rozpuštění v kyselině.
tohle je idealni filtr, co ani nezkouset