Už zítra bude dostupná speciální „režisérská verze“ Ghost of Tsushima, která nepřidává pouze jednotlivá vylepšení a další optimalizaci pro PlayStation 5, ale především novou porci obsahu, která vás může zabavit i na solidních patnáct hodin. V rozšířeném příběhu se snaží hlavní hrdina Džin Sakai vyrovnat se svou minulostí a ztrátou otce, k čehož ho dohnala vůdkyně nového kmene Mongolů Orlice. Nový příběh nicméně stojí na pevných základech původní verze a pro hráče, kteří dohráli teprve nedávno nemusí poskytnout přílišnou variabilitu. I tak ale můžeme s klidem konstatovat, že Sucker Punch trefili střed terče a vedle rozhodně nešlápli ani v případě tohoto přídavku.
Více už v naší videorecenzi výše.
- Drobná vylepšení uživatelského zážitku
- Možnost vzít si nově nabyté schopnosti do zbytku původní hry
- Rozšíření příběhu a hlubší splynutí s osobou hlavního hrdiny
- Na PS5 uplatníte zobrazovací módy a všechno vypadá ještě o kousek lépe než na PS4
- Cena, která je s ohledem na míru obsahu zcela férová
- Rozšíření přichází jen s minimem nových nápadů v hratelnosti
- Některé příběhové linky mohou působit zbytečně zkratkovitě
Ghost of Tsushima je povedená hra a vývojáři ze Sucker Punch nás o tom opětovně přesvědčují vydáním „režiserské“ verze. Nový příběh vám dovolí poznat hlavního hrdinu ještě lépe a pravděpodobně s ním i víc souznět, po stránce hratelnosti pak dostanete možnost nově nabyté schopnosti uplatnit ve zbytku hry na Cušimě. Chválíme také drobná vylepšení a stav na PS5, pozor si dávejte možná jen tehdy, pokud jste právě dohráli původní hru a už jste si na konci říkali, že se všechno tak nějak opakuje. Director's Cut totiž nabízí obligátní další porci toho samého, což není nutně chyba - zvlášť u tak skvělé hry - ale hlásit se to musí.
9 Verdikt