- Opět vynikající grafika a celková prezentace herního světa
- Vytříbený gunplay, který se ovšem vinou několika okolností nemůže plně projevit
Dalším velkým únorovým hitem je bezpochyby Far Cry New Dawn. Vývojáři z Ubisoftu se totiž rozhodli, že rok po vydání velkého Far Cry 5 přinesou masivní spin-off, kterým chtějí překonat vše, co v rámci odboček od hlavních dílů série v minulosti vyzkoušeli. Zapomeňte na jednohubku v podobě výtečného Far Cry 3: Blood Dragon nebo na rozlohou spíše konzervativní Far Cry Primal. Aktuální hra s podtitulem New Dawn bere v potaz celou oblast z Far Cry 5 a navrch ještě přináší režim expedicí, které herní prostor ještě zvětšují.
Co se týče obsahu, vývojáři se rozhodli otestovat si pár novinek, které si v odlehčené formě půjčují od série Assassin’s Creed. Jde o určitý výsek RPG prvků, jako je odstupňování nepřátel podle rarity, ukazatele zdraví, nutnost odemykat nové schopnosti hlavního hrdiny či hrdinky a kalkulovat rovněž s unikátností jednotlivých zbraní. To s sebou ale logicky přináší několik problémů a hlavně náznaků, že jakékoliv zpomalování akce není pro Far Cry žádoucí.
Jak tedy New Dawn dopadl, co se povedlo, co se naopak nepovedlo a jak moc je hra podobná pátému dílu, rozebírá Petr v obsáhlé videorecenzi den před vydáním. Tak šťastného Valentýna a nezapomeňte, že růžová je především barva lásky!
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.