Singl a příběhovou kampaň Call of Duty: Modern Warfare II už jsme si zhodnotili. Teď se podíváme na multiplayer, který bývá pro většinu skalních fanoušků tím hlavním. S Petrem jsme se tentokrát rozhodli vše probrat ve videu formou rozhovoru. Dozvíte se, co se mu na on-line hře líbilo a co nikoli.
- Stále stejně návyková hratelnost napříč všemi režimy
- Vynikající pocit ze střelby a ovládání zbraně
- Velmi detailní modifikace zbraní na úrovni funkčnosti i grafiky
- Režimy Ground War a Invasion přináší příjemnou změnu tempa
- Vynikající grafika i ozvučení bez dopadu na přehlednost
- Chybějící herní režimy a mechanismy, které byly dříve nedílnou součástí předešlých her
- Řada velmi otravných chyb v logice, párování a uživatelském rozhraní
- Přepracovaný systém progrese nutí hráče používat všechny zbraně
- Tradiční počáteční problémy s balancem zbraní, perků a výbavy
Multiplayerová část Modern Warfare II přichází se stejnou silou jako v minulosti, nicméně ke kompletní spokojenosti nám chybí několik zásadních herních režimů a motivačních mechanismů, které byly v minulosti standardem při launchi hry. Je téměř jisté, že už za měsíc bude řada problémů zmíněných v recenzi minulostí, nicméně aktuálně není hra obsahově kompletní a skutečně vyladěná. Náplastí na to budiž skutečnost, že se hraje skvěle!
7 Verdikt
Jsem rád, že mě hra nutí zbraně prostřídat. Ne jak v původních dílech, kdy se běhalo s jedním typem pušky, smg nebo kulometu 🙂