Hra PUBG: Battlegrounds, které ještě coby PlayerUnknown’s Battlegrounds vdechl v roce 2017 život designér Brendan Greene, si stále udržuje status jednoho z nejhranějších titulů v žánru battle royale. Ačkoliv doba největší slávy zřejmě pominula, momentálně hraje hru na Steamu přes 200 000 hráčů a rozhodně se nedá mluvit o tom, že by mizela ze scény. Naopak, mateřská společnost Krafton plně podporuje studio PUBG Corporation, těší se rovněž z popularity hry na mobilech a i pět let po vydání plné verze má se hrou další plány. Aby podpořila skutečnost, že PUBG stojí sebevědomě dál po boku her jako Fortnite nebo Apex, zveřejňuje impozantní statistiky o počtech hráčů či odehraných hodinách s tím, že podle Kraftonu budou čísla i nadále růst.
Jak uvádí přehledná infografika, PUBG má na kontě 75 milionů kusů s tím, že jde o kombinované prodeje na PC i konzolích. Připomínáme, že PUBG už je nějakou dobu dostupné v rámci pravidel free to play, ale tak tomu poměrně dlouhou dobu nebylo a vygenerované finance položily základ aktuální stabilitě týmu i možnostem hru nadále vylepšovat. Celkový počet hráčů, kam už spadají i ti, kdo si hru nemuseli kupovat, je pak dvojnásobný – tedy přesněji 150,7 milionů hráčů – férově ale musíme doplnit, že tolik hráčů samozřejmě pravidelně zmiňovaný titul nehraje. Poněkud pozoruhodný je nicméně počet zemí, odkud údajně hráči PUBG pochází, protože podle vývojářů jich má být 242. Jen opravdu malý, nicotný a nepříliš důležitý háček spočívá v tom, že na světě je pouze 197 zemí, pokud máme zahrnout i celky jako Kosovo, Palestina, Vatikán nebo Tchaj-wan, takže jde očividně o chybu…
V čem ale můžeme vývojářům věřit, jsou statistiky ze Steamu, kde si PUBG v době své největší slávy sáhlo na 3,25 milionů souběžně hrajících hráčů. Vrchol byl dosažen začátkem roku 2018 s tím, že v dnešních dnech se číslo ve špičce šplhá přibližně ke 440 tisícům. Vývojáři pak zmiňují i množství spoluprací, které uzavřeli s nejrůznějšími značkami na podporu konceptu metaverza – bylo jich 20 a seznam zahrnoval značky jako McLaren, Assassin’s Creed nebo NieR. A jak PUBG Corporation dodává na závěr, hra zůstává i nadále jednou z nejhranějších, nejsledovanějších a nejprodávanějších značek, i když právě na tato tvrzení lze uplatnit různé metriky a dobrat se tak odlišných výsledků.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.