Avizovaný konec cloudové streamovací služby Stadia od Googlu znamenal, že se v ohrožení ocitlo hned několik exkluzivních titulů, které zatím nejsou k dispozici na jiných platformách. Zatímco ale autoři hry Gylt ze studia Tequila Works oznámili, že chystají porty na další systémy, Outcasters od studia Splash Damage nakonec skončí úplně. I přes nadějnou zprávu z konce září, že prověřují možnosti, jak by mohla hra pokračovat, teď tým vzkázal, že Outcasters tu s námi budou jen do uzavření Stadie.
Autoři říkají, že musejí hráče informovat s těžkým srdcem, že nemají v tuto chvíli v plánu přinést titul na jiné platformy. Hra podle nich byla navržena a vytvořena exkluzivně pro Stadii s tím, že mnoho jejích systémů je prý výrazně závislých na této platformě. To by podle studia výrazně zkomplikovalo celý proces portování.
Vývojáři poděkovali všem za podporu a podělili se s fanoušky alespoň o krátké video s pohledem do zákulisí vývoje Outcasters.
Splash Damage podle svých slov stále pevně věří, že cloudové hraní má v tomto odvětví jasnou budoucnost a poskytuje snazší přístup ke hrám než kdy dřív. Budou zjevně také sledovat další podobné platformy. Nicméně asi ani přechod na jiný cloud není tím správným řešením, zdá se. Vývojáři poděkovali všem za podporu a podělili se s fanoušky alespoň o krátké video s pohledem do zákulisí vývoje Outcasters.
Stojí za připomenutí, že se činí i autoři multiplatformních her, kteří nechtějí nechat své zákazníky na Stadii na holičkách. Přenos savu na jiné platformy řeší IO Interactive u Hitmana i Bungie u Destiny. Řešení už nabídl CD Projekt hráčům Cyberpunku 2077. A Ubisoft slíbil majitelům převést rovnou kopie svých her ze Stadie na PC verze.
— Outcasters (@playoutcasters) October 12, 2022
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.