branding
Project 007 (James Bond), IO Interactive, Project 007 od autorů Hitmana bude zřejmě 3rd person

Project 007 od autorů Hitmana bude zřejmě 3rd person

Vývojáři o projektu dosud nemluvili. Informace pochází z inzerátů na nové zaměstnance

Zdroj: ilustrační foto, IO Interactive
20. 7. 2021
Název: Project 007 (James Bond) Vývojář: Vydavatel:

Od loňského listopadu víme, že autoři série Hitman z dánského studia IO Interactive pracují na hře s agentem Jamesem Bondem. Tajuplný projekt 007 má odstartovat novou éru studia, ve které se sice stále počítá i s agentem 47, ale po uzavření nové trilogie je cítit, že by se vývojáři rádi věnovali něčemu jinému. Z navazujících informací jsme se od ředitele IO Interactive Hakana Abraka dozvěděli, že hra s agentem 007 bude vyprávět vlastní příběh, představí úplně nového Bonda a na hře bude pracovat násobně více lidí, než kolik jich pracovalo na Hitmanovi. A právě odsud přichází další střípky – tedy z inzerátů na nové zaměstnance, prostřednictvím kterých má obsazenost kanceláří IO Interactive vzrůst až na počet 400 lidí.

Zřejmě nejdůležitější informací, která se objevila v inzerátu na programátora umělé inteligence, je zmínka o 3rd person perspektivě kamery. Ačkoliv se jedná o doménu IO Interactive, nebylo jisté, zda touto cestou půjde i projekt 007, už jen třeba kvůli tomu, aby hráči nesklouzávali až k přílišnému porovnávání. V požadavcích na popisovaný post je ale uvedeno, že zkušenosti se 3rd person hrami jsou vítány a je pravděpodobné, že ne náhodou. Dále došlo v inzerátu na potvrzení, že prožijeme úplně první misi nového agenta a budeme sledovat, kterak se z něj stane obávaný 007.

V čem by se ale 007 měl od Hitmana lišit, je celkový koncept a vlastní hratelnost. Zatímco agent 47 nabídnul hráčům maximální míru volnosti a nechal je na jednotlivých místech postupovat podle svého uvážení, jeho elegantnější kolega ve službách britské tajné služby nás vezme na filmovou jízdu s mnoha dialogy a lineárním postupem. To ostatně naznačovaly už dřívější inzeráty a pro bondovku jde o zcela adekvátní a očekávané zpracování. Reakce ze strany hráčů navíc byly pozitivní – i my cítíme značný hlad po semknutých příběhových hrách – a je pravděpodobné, že ve spolupráci s MGM vzniknou zajímavé momenty podtržené špičkovou technologií. Jak totiž vývojáři dříve potvrdili, v projektu 007 použijí další evoluční krok vlastního enginu Glacier, který už v případě posledního Hitmana fungoval skvěle.

Kdy hra vyjde, není v tuto chvíli známo, vzhledem k postupnému nabírání nových zaměstnanců je ale určitě na místě mírnit očekávání a hledět vstříc trochu vzdálenější budoucnosti.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru