Už v září Corrine Busche, ředitelka vývoje Dragon Age: The Veilguard, upřesnila, že pro plnohodnotný zážitek a kompletní příběh nebude potřeba žádného doplňujícího DLC, které by teprve uzavřelo hru jako takovou. To zaznělo v rozhovoru s youtuberem MrMattyPlays, který se ptal na rozšíření Trespasser k předcházejícímu dílu série Dragon Age: Inquisition, jež právě sloužilo jako dokončení příběhu. Busche tehdy připustila, že obsah z tohoto rozšíření základní hře chyběl, což se nemělo v případě The Veilguard opakovat, zároveň však neodmítla potenciální možnost vzniku rozšíření, které by nabídlo něco navíc. Nyní se však zdá, že žádné takové plány v současnosti ve studiu BioWare nemají.
Vyplývá to z rozhovoru s kreativním ředitelem Johnem Eplerem pro magazín Rolling Stones, který proběhl ještě před vydáním hry a ve kterém se Epler znovu vrací například k předchozím nezdarům v podobě her Mass Effect: Andromeda a Anthem, z nichž se měli pro další vývoj poučit. Promluvil ale také o návratu k základům jejich her a singleplayerovému zážitku, zpracování společníků a otevřeného světa tak, aby jej smysluplně zaplnili obsah. V rozhovoru nicméně Epler rovněž uvedl, že je Dragon Age: The Veilguard kompletní a že momentálně nejsou plánována žádná stahovatelná rozšíření. K tomu navíc dodal, že se pozornost vývojářů zcela přesouvá k novému Mass Effectu, který je jejich aktuálním projektem a nadcházející hrou. To nepochybně potěší všechny fanoušky čekající na další přírůstek do této oblíbené sci-fi série, navíc s možností „vykoupení“ po Andromedě. Naopak fanoušci Dragon Age mohou navzdory uzavřenému příběhu další přídavky postrádat, ačkoli je jisté, že budou vývojáři hru ještě nějaký čas podporovat běžnými aktualizacemi s vylepšeními a opravami.
Naši recenzi Dragon Age: The Veilguard nabídneme již brzy, více informací o hře pak naleznete jako vždy v našem archivu.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Keď niekto vie, tak sa to spraviť dá kvalitne a zábavne aj na vyše 100 hodín 🙂
Ono % dohranosti vsetkych tych hier hovori jasne. Vacsinou je to prinajlepsom tak 1z5 hracov. Poznam strasne vela ludi co hltaju vedlajsi obsah, ktorym sa presytia a potom nemaju motivaciu hru dohrat. Tiez mam v hlavne svaba, ktory ma nuti zobat vsetok obsah, ale to uz pri tychto roztahanych hrach nie je realne, dvojnasob uz s rodinou. To by som nemohol mat ani ziadne ine konicky a venovat vacsinu volneho casu len hraniu.
Teraz som dohral po xy krat Gothic 2 a velkost a dlzka uplne idealna. Svet mensi ale rucne vymodelovany, plny obsahu, exploracie, ani chvilu som sa nenudil a zaroven som nebol na konci presyteny.
A pre romanda: takze kazda jedna hra ktora ma dokonca mensi peak ako Dragon age je fail a prepadak, spravne chapem tvojej logike ? Vcetne vsetkych do nebies vychvalovanych portov sony hier. RDR 2 peak 77k..a mnoho dalsich velkych titulov ktore sa predavali v milionoch na PC. A to este nehovorim ze dragon age sa primarne predava v EAapp.
I kdyby se toho prodalo milion na steamu , tak je to fail vzhledem dlouhymu vyvoji a obřímu rozpočtu.
Když to porovnáš s jinýma velkýma RPG hrama , ikdyž vlastně toto není RPG je to akční adventura, tak ty čísla jsou nic moc.
EA apka moc prodejů neudělá , když je to day one na steamu.. právě proto EA i Ubi přešli na steam pač tam jsou prodeje ne na jejich aplikacích