Už v září Corrine Busche, ředitelka vývoje Dragon Age: The Veilguard, upřesnila, že pro plnohodnotný zážitek a kompletní příběh nebude potřeba žádného doplňujícího DLC, které by teprve uzavřelo hru jako takovou. To zaznělo v rozhovoru s youtuberem MrMattyPlays, který se ptal na rozšíření Trespasser k předcházejícímu dílu série Dragon Age: Inquisition, jež právě sloužilo jako dokončení příběhu. Busche tehdy připustila, že obsah z tohoto rozšíření základní hře chyběl, což se nemělo v případě The Veilguard opakovat, zároveň však neodmítla potenciální možnost vzniku rozšíření, které by nabídlo něco navíc. Nyní se však zdá, že žádné takové plány v současnosti ve studiu BioWare nemají.
Vyplývá to z rozhovoru s kreativním ředitelem Johnem Eplerem pro magazín Rolling Stones, který proběhl ještě před vydáním hry a ve kterém se Epler znovu vrací například k předchozím nezdarům v podobě her Mass Effect: Andromeda a Anthem, z nichž se měli pro další vývoj poučit. Promluvil ale také o návratu k základům jejich her a singleplayerovému zážitku, zpracování společníků a otevřeného světa tak, aby jej smysluplně zaplnili obsah. V rozhovoru nicméně Epler rovněž uvedl, že je Dragon Age: The Veilguard kompletní a že momentálně nejsou plánována žádná stahovatelná rozšíření. K tomu navíc dodal, že se pozornost vývojářů zcela přesouvá k novému Mass Effectu, který je jejich aktuálním projektem a nadcházející hrou. To nepochybně potěší všechny fanoušky čekající na další přírůstek do této oblíbené sci-fi série, navíc s možností „vykoupení“ po Andromedě. Naopak fanoušci Dragon Age mohou navzdory uzavřenému příběhu další přídavky postrádat, ačkoli je jisté, že budou vývojáři hru ještě nějaký čas podporovat běžnými aktualizacemi s vylepšeními a opravami.
Naši recenzi Dragon Age: The Veilguard nabídneme již brzy, více informací o hře pak naleznete jako vždy v našem archivu.
Myslím, že 100 hodín je okej na takéto RPG, ale nejakých 30 hodín navyše by nikomu nezaškodilo 🙂 Aspoň že tých 100 hodín je dobrých, keď už to dlhšie nebude 🙂
100hodin je okej ? To chcete dnes vsetci roztahane 200hodinove hry plne generickeho obsahu na vsetko ?? Mnoho z najlepsich RPG historie je tak na 50 hodin a vobec to nevadilo, prave naopak. Ja chcem kvalitu, nie kvantitu. 100hodinovu hru mam minimalne na mesiac hrania…niektori asi nevedia co s casom ked maju kedy hrat 5+hodin denne.
Baldur’s Gate 3 ti príde ako generická, repetetívna alebo nudná hra? Ja som sa bavil 208 hodín 🙂 Alebo aj Zaklínač 3 (ktorý je na 100% aj s DLC na tiež cca 200 hodín) ti taký tiež príde? Alebo Cyberpunk 2077, ktorý je aj s DLC na cca 130 hodín tiež? Alebo Red Dead Redmeption 2 ako open-world (len nie RPG), ktorý na 100% je tiež tak do 150 hodín? Alebo taký Elden Ring aj so Shadow of the Erdtree?
Keď niekto vie, tak sa to spraviť dá kvalitne a zábavne aj na vyše 100 hodín 🙂
Ano samozrejme sa najdu svetle vynimky ako BG3, Pathfinder ci KCD…ale tych je uplne minimum a tu sa bavime o 3ackovych projektoch. Ja narazam primarne na roztahane ubisoft hry, sony openworldy a dalsie. A zrovna cdpr hry…ano su skvele napisane, ale ze by bola zabava robit stale dokola rovnake questy, rovnakym sposobom a nahanat znacky po mape povedat nemozem. Sam mam v zaklinacovi nieco malo pod 200hodin, vyzobany komplet cely na najvyssej obtiaznosti, ale trvalo mi to 2 roky dohrat a dokopat sa dokonca. Cyberpunk som siel uz radsej primarne po hlavnej linke a uzil si to omnoho viac.(rockstar hra samozrejme vlastnu ligu, ktoru si vacsina studii nemoze dovolit koli tlaku vydavatelov a investorov).
Ono % dohranosti vsetkych tych hier hovori jasne. Vacsinou je to prinajlepsom tak 1z5 hracov. Poznam strasne vela ludi co hltaju vedlajsi obsah, ktorym sa presytia a potom nemaju motivaciu hru dohrat. Tiez mam v hlavne svaba, ktory ma nuti zobat vsetok obsah, ale to uz pri tychto roztahanych hrach nie je realne, dvojnasob uz s rodinou. To by som nemohol mat ani ziadne ine konicky a venovat vacsinu volneho casu len hraniu.
Teraz som dohral po xy krat Gothic 2 a velkost a dlzka uplne idealna. Svet mensi ale rucne vymodelovany, plny obsahu, exploracie, ani chvilu som sa nenudil a zaroven som nebol na konci presyteny.
Se nedivim kdyz je to fail jak blazen. 70k hracu na takovouhle hru je malo a jsem rad, ze takhke nekompetentni studio dostalo za usi. Kdo se po tomhle tesi na Mass Effect, toho mi je uprimne lito :/ jeste asi nepochopil stav veci.. ono studio co nabira a povyšuke podle pohlavi a sexualni orientace nemuze dopadnout dobre. Aspon doufam.
90k, a to je malo??? Fakt ma zaujima ktory youtuber vam taku hlupost nakecal. Hlavne ze odkedy steam peak urcuje uspech a predaje.
A pre romanda: takze kazda jedna hra ktora ma dokonca mensi peak ako Dragon age je fail a prepadak, spravne chapem tvojej logike ? Vcetne vsetkych do nebies vychvalovanych portov sony hier. RDR 2 peak 77k..a mnoho dalsich velkych titulov ktore sa predavali v milionoch na PC. A to este nehovorim ze dragon age sa primarne predava v EAapp.
Red Dead měl časovou exkluzivitu u sebe na storu kde shrábl většinu prodejů včetně mě + několik dalších lidí co znám.
I kdyby se toho prodalo milion na steamu , tak je to fail vzhledem dlouhymu vyvoji a obřímu rozpočtu.
Když to porovnáš s jinýma velkýma RPG hrama , ikdyž vlastně toto není RPG je to akční adventura, tak ty čísla jsou nic moc.
EA apka moc prodejů neudělá , když je to day one na steamu.. právě proto EA i Ubi přešli na steam pač tam jsou prodeje ne na jejich aplikacích
Ci to je fail rozhodne uz EA a mne osobne je to uprimne uplne jedno. Len ma zaraza ako maju vsetci potrebu utocit na kazdeho kto si dovoli napisat co i len pozitivnu vetu voci tej hre a vsetci su zrazu profesionalni analytici. Uprimne mi je uz z hernej komunity smutno a totalne na zvracanie zaroven. Bud mas vacsinovy nazor alebo dostanes totalny sh**storm…navyse od ludi co vo vacsine pripadov hry ani nehra, len kuka na nejakych asocialov na youtube a prebera ich „nezavisle nazory“.
Škoda. Už dlouho před vydáním říkali, že nebudou DLC. A já stále tajně doufal, že dobré prodeje jejich názor změní. Hra se zatím zdá být skvělá, byť třeba soubojový systém mi úplně nesedí. Ovšem rád oželím DLC, pokud potřebují síly na Mass Effect.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Keď niekto vie, tak sa to spraviť dá kvalitne a zábavne aj na vyše 100 hodín 🙂
Ono % dohranosti vsetkych tych hier hovori jasne. Vacsinou je to prinajlepsom tak 1z5 hracov. Poznam strasne vela ludi co hltaju vedlajsi obsah, ktorym sa presytia a potom nemaju motivaciu hru dohrat. Tiez mam v hlavne svaba, ktory ma nuti zobat vsetok obsah, ale to uz pri tychto roztahanych hrach nie je realne, dvojnasob uz s rodinou. To by som nemohol mat ani ziadne ine konicky a venovat vacsinu volneho casu len hraniu.
Teraz som dohral po xy krat Gothic 2 a velkost a dlzka uplne idealna. Svet mensi ale rucne vymodelovany, plny obsahu, exploracie, ani chvilu som sa nenudil a zaroven som nebol na konci presyteny.
A pre romanda: takze kazda jedna hra ktora ma dokonca mensi peak ako Dragon age je fail a prepadak, spravne chapem tvojej logike ? Vcetne vsetkych do nebies vychvalovanych portov sony hier. RDR 2 peak 77k..a mnoho dalsich velkych titulov ktore sa predavali v milionoch na PC. A to este nehovorim ze dragon age sa primarne predava v EAapp.
I kdyby se toho prodalo milion na steamu , tak je to fail vzhledem dlouhymu vyvoji a obřímu rozpočtu.
Když to porovnáš s jinýma velkýma RPG hrama , ikdyž vlastně toto není RPG je to akční adventura, tak ty čísla jsou nic moc.
EA apka moc prodejů neudělá , když je to day one na steamu.. právě proto EA i Ubi přešli na steam pač tam jsou prodeje ne na jejich aplikacích