Ačkoliv se na druhý díl strategie Prison Architect těšíme, nemáme příliš velkou radost, že v tuto chvíli poslední dvě zprávy informují o odkladu vydání. Hra měla původně vyjít už v březnu, na konci února ale vývojáři ze studia Double Eleven oznámili, že potřebují vyladit poslední maličkosti a kvůli tomu vydání odsouvají na 7. května. Jenže ani tento termín už od konce minulého týdne neplatí, když se vývojáři ozvali s informacemi o nenadálých technických problémech, které jim zamezí Prison Architect 2 vydat v nejbližších měsících. Nový termín vydání tak je nastaven na 3. září.
Hello Architects,
We’ve made the hard decision of delaying Prison Architect 2 from May 7th to September 3rd.We’ll use this time to work on reducing crashes, optimizing performance, and polishing existing features. Read more: https://t.co/Jwl8Yoj7rI pic.twitter.com/8FwflOoxnd
— Prison Architect 2 – Pre-Order Now! (@PrisonArchitect) April 19, 2024
Zprávu o dalším odkladu vydání zveřejnili vývojáři na oficiálním blogu a nechali hráče nahlédnout za oponu toho, co se kolem vývoje momentálně děje. „Ačkoliv už máme buildy certifikované na všech platformách a připravené k vydání, objevily se nějaké problémy s pamětí a minimálními hardwarovými požadavky,“ napsali zástupci studia. Dodali také, že s ohledem na velikost komunity a sílu odkazu původní hry, nechtěli vývojáři jednoduše vydat nedodělek a musí se zaručit, aby vše fungovalo podle očekávání.
Vývojáři přináší také odpověď na to, jak je možné, že zjistili takové nedostatky až nyní, doslova několik dní před vydáním. Vysvětlili, že když začali hru v posledních fázích vývoje testovat na širším množství konfigurací, zjistili, že speciálně takové, které spadají do zmíněného ranku „minimálních hardwarových nároků“, nedokázali splnit cíl metriky MTBF. Jde o ukazatel, za jaký čas se ve hře objeví chyba, která zamezuje další hraní, tedy typicky pád hry, zamrznutí nebo jiné blokace postupu. A co víc, když se lidem z Double Eleven podařilo metriku zlepšit optimalizací toho, jak se nakládá s pamětí, objevily se další problémy.
Vývojáři pak v závěru nezapomínají ani na hráče, kteří si už hru předobjednali. Na konzolích všichni obdrží peníze zpět, na Steamu je pak možné předobjednávku zrušit, a tím získat peníze zpět, nebo do předobjednávky nezasahovat, a bude platit pro nový termín 3. září. Více bychom se měli dozvědět 25. dubna, na kdy vývojáři chystají stream, ve kterém budou mimo jiné rozebírat i výše popisované chyby.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.