branding
Dragon Age: The Veilguard (Dreadwolf), Electronic Arts, Příběh Dragon Age: Veilguard nemusí dokončit DLC

Příběh Dragon Age: Veilguard nemusí dokončit DLC

Ředitelka vývoje Corrine Busche potvrdila, že v krabičce hráči najdou kompletní zážitek

Zdroj: Electronic Arts
22. 9. 2024
Název: Dragon Age: The Veilguard (Dreadwolf) Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 31. 10. 2024

Ani my se občas nestačíme divit, co dalšího mohou vývojáři nebo vydavatelé vymyslet se svými novými hrami. A ne automaticky to musí znamenat, že tím máme na mysli originální a inovativní herní mechanismy, skvělý příběh nebo netradiční využití dostupných technologií. Řeč je spíše o podivných rozhodnutích a praktikách, které nejsou všeobecně přijímány nikterak dobře, takže je pro změnu příjemné dozvědět se, že některé chystané a nutno podotknout, že velmi očekávané hry letošního roku, nebudou experimentovat. Jako v případě Dragon Age: Veliguard, pro který si nebudete muset stahovat či v horším případě kupovat žádná další DLC, abyste dostali kompletní příběh.

Obsahové nastavení chystané novinky od BioWare nastínila ředitelka vývoje Corrine Busche v rozhovoru s youtuberem publikujícím na kanále MrMattyPlays (přes VG247). Coby fanoušek série se zeptal, jak to bude s příběhovými DLC, čímž přirozeně narážel na rozšíření Trespasser, které bylo dostupné k předchozímu dílu Dragon Age: Inquisition. V tomto ohledu ale tentokrát BioWare nebudou komunitu hráčů rozdělovat a Busche slíbila, že v krabičce – ať už té fyzické nebo pomyslné digitální – najdou vše, co ve smyslu příběhu mohou načerpat. „Opravdu jsme chtěli vytvořit co nejkompletnější balení, jaké jen šlo vytvořit. [Ať už jde o] hráčův zážitek, příběh a vlastně i všechno odstatní. Na tohle jsme se tentokrát plně soustředili,“ řekla Busche a uklidnila tím podle nás značnou skupinu hráčů, kteří další díl této fantasy série vyhlíží.

Busche také vysvětlila, proč tomu bylo v případě předchozího dílu jinak, čímž zamířila do vlastních řad. Připustila totiž, že příběh z DLC Trespasser hře opravdu chyběl, velmi nutně doplňoval její příběh a chybou bylo, že BioWare tento obsah nezahrnul do základní hry. Něco podobného už prý nechce opakovat, což byla jen další motivace k tomu, aby příběhová DLC nebyla zapotřebí. Z druhé strany to ale neznamená, že se Veilguard nedočká žádných rozšíření, byť o nich momentálně Busche nemá zcela jasno. „Nikdy neříkej nikdy,“ uvedla Busche s odvoláním na to, že série má hluboký lore a řadu zajímavých postav, jejichž osudy by bylo možné prozkoumat právě prostředníctvím rozšíření, otevřeně o nich ale nemluvila, což lze připočíst k reputaci, bez ohledu na to, jestli interně už DLC naplánovaná jsou, či nikoliv. I to by pak nakonec mohlo pomoci k tomu, aby se původně poměrně vlažný postoj k Veilguardu postupně změnil, a dost o vyvažování pomyslných misek vah zájmu naznačily už poslední preview, která se nesla v převážně pozitivním duchu. Uvidíme už na samém konci října.

Nahlásit chybu v článku

27

Napsat komentář

Další články
Nahoru