V průběhu září vstoupil do programu předběžného přístupu titul Vampire: The Masqureade – Bloodhunt, který měl fanouškům světa World of Darkness představit úplně nový žánr. Pro našince se pak upírský battle royale stal zajímavým zejména proto, že je zasazen do trochu pokroucené, ale stále poměrně věrné vize Prahy, a nutno přiznat, že minimálně kulisy jsme si užili i my během našeho streamu. Hra ale trochu překvapivě fázi early accessu ukončí a podle nejnovějších zpráv studia Sharkmob dorazí finální verze až v průběhu příštího roku.
„Rádi bychom poděkovali všem, kdo se podílel na této fázi vývoje. V průběhu předběžného přístupu jsme zaznamenali obrovskou podporu od rostoucí komunity, která vytvořila více než 2 miliony účtů a zaznamenala 26 512 898 zabití,“ shrnují proběhnuvší období hraní a testování vývojáři. Vysvětlují ale, že první sezóna se blíží ke konci a bude následovat vypnutí serverů až do doby, dokud nebude hra připravena k vydání, což ale nebude navzdory očekávání dříve nežli v příštím roce. „Plán byl takový, že hru letos uvedeme na trh pro PC i PS5. Na základě poznatků z první sezóny jsme se ale rozhodli věnovat potřebný čas k vyřešení všech bodů zpětné vazby, kterou jsme od vás obdrželi, a odkládáme vydání na začátek roku 2022,“ říkají zástupci studia. Během tohoto období tedy nebude hra přístupná, a stane se tak od pondělí 22. listopadu.
„Servery budou odstaveny, aby se vývojové týmy mohly plně soustředit na implementaci zpětné vazby získané během předběžného přístupu. Všichni hráči, kteří byli součástí první sezóny, ale i nováčci, kteří se připojili na poslední chvíli, se budou moci zúčastnit exkluzivních testů, které budou probíhat pouze na pozvánky,“ doplňují autoři hry. S ukončením serverů však bude pozastavena možnost utrácet ve hře reálné peníze – tedy kupovat herní tokeny s tím, že pokud někdo již nakoupené žetony nesmění za herní obsah do 22. listopadu, bude je moci následně použít až v plné verzi hry. S tokeny se pojí i příjemný bonus v podobě balíčku s mincemi, odpovídajícími dvojnásobku hodnoty zakoupené herní měny do vydání oznámení o odkladu vydání. Všechny bonusové penízky pak obdrží hráči opět až do plné verze hry.
Pokud Bloodhunt hrajete a je pro vás ukončení early accessu překvapení, můžete se teď do hraní pustit na maximum. Vývojáři totiž násobně zvýšili množství zkušeností, které lze v zápasech nyní získat, aby bylo možné dotáhnout celý battle pass a připsat si všechny odměny. Předměty pak – podobně jako peníze – zůstanou napevno spojeny s hráčským účtem a nikdo o ně nepřijde, jen je nebude moci využívat v průběhu ojedinělých testů do vydání hry, což dává samozřejmě smysl. A pokud se ptáte, čemu všemu budou v nadcházejících měsících vývojáři věnovat svůj čas, ani tento seznam není příliš krátký. Důležitý je pro ně samotný výkon hry, grafika a optimalizace. Chtějí se rovněž zaměřit na podvodníky, kteří si k lepším výkonům pomáhali prostřednictvím cheatů, což je nepřijatelné i ve společenství upírů. A v neposlední řadě jsou nejrůznější výzvy a zajímavější cíle, které bude možné plnit v průběhu hraní, stejně jako případné další herní módy nebo odvozeniny battle royalu.
The Bloodhunt Public Early Access: Founder’s Season is coming to an end, and we are moving our launch to 2022. More details here: https://t.co/tnMfvaIhIf
— Bloodhunt (@Bloodhunt) November 15, 2021
„Až příští rok uvedem Bloodhunt na trh, chceme zajistit, aby verze pro PC i PS5 nabídly skvělý a hodnotný zážitek. Budeme hru intenzivně propagovat směrem k hráčům, kteří možná nikdy předtím Bloodhunt nehráli, nebo o hře ani neslyšeli a doufáme, že se zapojí do naší fantastické komunity,“ doufají vývojáři. Podrobnější informace přislíbili uvolňovat průběžně v dalších měsících a nezapomínají ani na opakovaná slova díků směrem k těm, kdo strávili ve hře dostatek času a pomohli ji k ještě lepší podobě a hratelnosti.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.