Během letošní prezentace The Game Awards 2024 překvapila společnost Capcom návratem her Okami, jež obdrží zatím nepojmenované pokračování, a Onimusha s novým dílem Way of the Sword. To potěšilo mnohé fanoušky a hráče, ovšem už delší dobu postrádáme jakékoli informace o záhadné hře Pragmata, která byla oznámena už v roce 2020 v souvislosti s představením konzole PlayStation 5. Vzhledem k tichu a předchozím odkladům by nebylo od věci se o titul bát, Capcom s ním nicméně stále počítá.
Společnost Capcom ke konci roku nabídla hráčům svůj tradiční dotazník a průzkum, v němž zjišťuje návyky svých hráčů a spotřebitelů nebo se ptá na využívaná zařízení či možnost, jakou hru si dotazovaný zakoupí nebo o jaké alespoň slyšel. Vyplnění by mělo zabrat zhruba 10 až 15 minut a jako odměnu Capcom nabízí tapetu s postavami z her Monster Hunter Wilds, Dead Rising, Mega Man a Ace Attorney Investigations. Dotazník lze nalézt zde na oficiálních stránkách. Důležitější pro nás a všechny, kteří Pragmatu už roky vyhlížejí, však je, že je v průzkumu zmíněná právě tato postrádaná hra. Ta se objevuje v sekci připravovaných her, společně s již zmíněnými čerstvě oznámenými tituly, máme tedy alespoň jistotu, že na ni Capcom nezapomněl. Jinak se ovšem bohužel nic nemění na absenci informací o vývoji, ale i hře jako takové.
Ačkoli byla Pragmata oznámena v roce 2020 společně s dalšími hrami po nadcházející PlayStation 5, rok vydání byl už tehdy stanoven až na rok 2022. V roce 2021 ovšem došlo k odkladu až na rok 2023, aby se nakonec během Capcom Showcase 2023 hra znovu ukázala, ale s dalším odkladem, tentokrát už na neurčito. Jisté je, že letos se novinek už nedočkáme, ale možná příští rok? Uvidíme, jak dlouho se bude Pragmata ještě schovávat. Nadále by však mělo platit, že hra míří nejen na PlayStation 5, ale také na PC a Xbox Series.
Asi sa im to muselo nejak skomplikovať, keď sú tak dlho o tom ticho. Zjavne to aj o nejaký čas odložili a pôvodne to už asi malo byť vonku. Každopádne, ja som stále zvedavý, čo to je. Vyzerá to dobre a výrazne to pripomína niečo od Kojimu, ako je teraz Death Stranding.
Může to být jak píšeš. Nebo si v Capcomu někdo uvědomil, že hráči chtějí kvalitní hru která spolehlivě poběží od 1 dne vydání. Možná proto nechtějí vývoj uspěchat, možná proto je vývoj delší než bylo původně v plánu.
Her které ode dne vydání (a ještě dlouho poté) mají nějaké chyby/problémy, těch je na trhu dost. Zřejmě Capcom nechce aby Pragmata byla další takovou v řadě. Což jim jako hráč můžu jenom schvalovat.
Stručně řečeno – raději delší vývoj a na konci kvalitní hra bez problému než naopak.
Ak by šlo len o toto, tak aj ja to len schvaľujem. Radšej nech je to vyladené a s čo najmenším počtom chýb. Taktiež však mohli pozmeniť pôvodný koncept alebo zmeniť niečo v hrateľnosti a tak ďalej.
Souhlasím s tebou. Důvodů může být více – změna enginu hry, po/změněný koncept, atd. – ale do toho nikdo z nás teď nevidí.
P.S.: Přeju klidný silvestr a úspěšný rok 2025 (nejen) ve hrách a hlavně pevné zdraví.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Her které ode dne vydání (a ještě dlouho poté) mají nějaké chyby/problémy, těch je na trhu dost. Zřejmě Capcom nechce aby Pragmata byla další takovou v řadě. Což jim jako hráč můžu jenom schvalovat.
Stručně řečeno – raději delší vývoj a na konci kvalitní hra bez problému než naopak.
P.S.: Přeju klidný silvestr a úspěšný rok 2025 (nejen) ve hrách a hlavně pevné zdraví.