Po včerejším úniku a následném potvrzení Xboxu Series S, jeho data vydání a ceny teď Microsoft doplňuje informace také o výkonnějším Xboxu Series X. Před několika okamžiky došlo k potvrzení předchozích spekulací a nyní už můžeme s jistotou říci, že obě konzole dorazí 10. listopadu. Co se týče ceny, Microsoft potvrdil už včera naznačovaných 499 dolarů a přichází i oficiální reakce českého zastoupení, určující maloobchodní cenu v korunách. Pokud budete chtít využít vyššího grafického výkonu, optické mechaniky a dalších výhod, zaplatíte za Xbox Series X 12 999 Kč. Předobjednávky budou celosvětově spuštěny už 22. září
Mezi launchovými hrami, které budou k dispozici hned 10. listopadu, nově najdete závody Dirt 5 od Codemasters nebo Assassin’s Creed Valhalla od Ubisoftu. Vydání druhé jmenované hry bylo posunuto na všech platformách ze 17. listopadu na 10. listopad. Valhalla zároveň poběží na konzoli Series X v plném rozlišení 4K a 60 fps. Jak si povede na Series S, zatím nevíme. Ubisoft také oznámil, že Watch Dogs: Legion vyjdou na Xboxu Series S a X rovněž 10. listopadu. Verze pro stávající systémy, jak už nějakou dobu víme, bude k dispozici již 29. října. Na launch nových Xboxů dorazí i očekávaná konzolová verze Gears Tactics a navazovat na ni budou také tituly jako Call of Duty: Black Ops Cold War nebo Yakuza: Like a Dragon.
Další zajímavou informací pak je odhalení úzké spolupráce Microsoftu a Electronic Arts. Došlo totiž k oznámení, že předplatné EA Play bude bezplatnou součástí programu Xbox Game Pass Ultimate a Xbox Game Pass pro PC, akce začne platit v období letošních Vánoc. Paradoxní ovšem je, že na konkurenčním PlayStationu budou muset hráči platit odděleně za EA Play na PS4 a PS5.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
ukázka oficiálních modelů XSX a XSS
Takže ano, Greenberg sice na konto profitability GP uvedl, že není příliš velká, ale s ohledem na výše uvedené, dále cenu, za kterou MS službu nabízí a v neposlední řadě samotné hry (mnohé day one), které jsou v ní k dispozici v podstatě není jiná varianta, než že je – v tuto chvíli – GP pro MS ztrátový. Proto to, jak říkáš, všichni převzali jako mantru. A tak jako Spotify nebo Netflix s tím MS zajisté počítá, protože věří, že v dlouhodobé perspektivě (5 – 10 let) se mu taková služba vyplatí (konkurenční výhoda, pozice na trhu game on demand služeb a samozřejmě samotný profit z pravidelných poplatků).