Slavný německý hudební skladatel Hans Zimmer zveřejnil přímo na svém kanálu na YouTube titulní skladbu z chystané hry Dragon Age: The Veilguard. Držitel dvou Oscarů není jediným autorem soundtracku. Spolupracoval na něm se skotským skladatelem Lornem Balfem, s nímž ho pojí i další společné projekty.
Hans Zimmer už v minulosti složil titulní skladbu pro akci Call of Duty: Modern Warfare 2 z roku 2009. I v tomto případě se o zbytek soundtracku postaral právě Lorne Balfe. Zimmer se podílel také na hudbě k akci Crysis 2. Lorne Balfe má na kontě mimo jiné soundtrack pro Beyond: Two Souls, kde zase Hans Zimmer figuroval v roli producenta.
Lorne Balfe je videoherní matador, jehož hudbu jste mohli slyšet vedle filmů v mnoha hrách. Na kontě má třeba soundtracky k sérii Skylanders nebo z mého pohledu velmi zdařilou hudbu pro Assassin’s Creed III. Za pozornost ale stál už jeho soundtrack pro Assassin’s Creed Revelations, který složil společně s Jesperem Kydem.
Sorry ale fantasy hra kde v editoru svoji postavy mate jako volbu jizvy po uriznuti prsou, je tak mimo, ze me je hudbička co k tomu bude hrát naprosto volná.
Máme to jako volbu. Nikdo ti to nenutí. Jak konkrétně tě to poškozuje? Protože nějakým způsobem tě to poškozovat musí, pokud to vytáhneš i u článku o OST. Já třeba nemám rád fotbal. Ale jelikož mi EA FC nic neudělala, tak nechodím pod články o té hře psát, že je to simulace nudy.
Kdyby jsme zili v normalni rozumne racionalni dobe, bylo by to jedno – jak pises. Ale nezijem. Proto to jedno neni. Je to totiz dalsi zhoubny, podprahovy a hlavne zbytency umysl. Neptej se me na podrobnosti. Nereknu, protoze autocenzura (to k teto dobe patri – taky ok, radoby-svobodomyslenkari?)
Tvůj názor ti neberu a jelikož se extremismus vyskytuje na obou stranách, tak asi rozumím, jak to myslíš. Ale vyhrocením celé věci se nic nevyřeší. Pokud mi nebude podpalovat dům banda ochránců hodnot, tak tebe snad taky nepřijde domů zmlátit opuštěná dvousetkilová lesbická aktivistka. Když někdo vytáhne u hudby pro hru tu možnost s jizvami, tak mi to přijde moc. Ale snad mi nebude u rpg vadit, že třeba někdo ty jizvy skutečně využije pro roleplay. I kdyby to byl přesně jen jeden člověk.
Za mňa skvelá skladba a aj tak trochu počuť, že to nie je len Zimmer, ale dá sa v tom jeho štýl rozpoznať. Som prekvapený, že takáto legenda filmového priemyslu sa odhodlala aj na videohernú hudbu. Nuž, očividne sú tie hry naozaj viac a viac mainstream a nie okrajová vec ako kedysi, keď hry nepovažovali za „pravé“ umenie.
Hans Zimmer už pár let nesklada, jen propujcuje jméno a funguje asi jako dohled. Je třeba to chápat jako obchodní značku.
Neadekvatne financovane peníze. Škoda, že nikdo neřešil třeba hudbu u her Owlcat, kdy Rogue trader předvádí fantastickou orchestralni práci.
Skladatelé pro velké hollywoodské filmy dnes většinou nepracují sami, ale v rámci vlastních hudebních firem nebo týmů. Takže v případě Zimmera studio nenajímá přímo Zimmera, ale jeho firmu Remote Control. Údajně to funguje tak, že Zimmer sedne ke klavíru, složí pár pětiminutových hudebních črtů, a jeho podřízení to pak vezmou a rozepíšou do hudby, kterou pak slyšíme ve filmu. Stejně to funguje i u většiny ostatních skladatelů jako Marco Beltrami, Alexandre Desplat, Bear McCreary apod. A tak vzniká zvěst, že za Zimmera (potažmo ostatní) píšou hudbu jiní.
Tak zrovna u Zimmera se tahle zvěst (mistr vymýšlí jen témata a instrumentace/orchestrace skladeb už přenechává „učedníkům“ ze své dílny) objevuje už od 90s (viz legendární debaty o tom, kolik toho skutečně složil pro OST The Rock), ale ať už je to pravda nebo ne (spousty OST vydává v kolaboraci s dalšími skladateli – hádám, že SCL nebo AMPAS mají detailní regule, řešící minimální podíl na vzniku díla pro uznání autorství a následné udělení nominace), tak to neznamená, že podobným způsobem vznikají všechny OST, pod kterými je Zimmer podepsán. I Zimmer má své srdcové projekty, viz třeba oscarová Dune (dal sbohem Nolanovi u Tenetu, aby mohl skládat hudbu pro Villeneuvea).
Vy jste všichni fakt dlataa jitrnice. Nemusíme si kupovat každý auto na trhu, abychom zjistli, že nám parametry nevyhovují. Většinou se dřív používala hlava a člověk musel přemýšlet nad tím, co chce a jak to má vypadat.
Chápu, jsme v nové době, nepřemýšlet, přijímat… hlavně ohleduplnost, individuální přístup by někoho urazil!
Tak si len potvrdil co bolo jasne od zaciatku. Youtube hrac bez vlastnych nazorov. Je zabavne ze pises jedno a robis opak. Nepremyslas len prijmas ine „nazory“.
Ked viem ze hra nie je pre mna, neriesim ju, nekomentujem, nekupujem…tak jednoduche to je.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Neadekvatne financovane peníze. Škoda, že nikdo neřešil třeba hudbu u her Owlcat, kdy Rogue trader předvádí fantastickou orchestralni práci.
A art design inspirovaný Kurosawou… to jsou věci..
https://www.gamesradar.com/games/dragon-age/bioware-explains-why-dragon-age-the-veilguards-visuals-arent-a-diversion-from-the-rpg-series-first-3-games-but-rather-a-culmination-of-their-unique-art-styles/
Ale jinak za mne ta skladba není nic extra. Hlavní téma Inquisition mi přišlo o hodně lepší.
Chápu, jsme v nové době, nepřemýšlet, přijímat… hlavně ohleduplnost, individuální přístup by někoho urazil!
Ked viem ze hra nie je pre mna, neriesim ju, nekomentujem, nekupujem…tak jednoduche to je.