branding
Stargate: Timekeepers, Slitherine, Podívejte se na první záběry ze Stargate: Timekeepers

Podívejte se na první záběry ze Stargate: Timekeepers

Vydavatel Slitherine se ke hře vrátil po květnovém odhalení. Připomíná sci-fi Commandos

Zdroj: Slitherine Software
15. 12. 2021
Název: Stargate: Timekeepers Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: Datum vydání: 23. 1. 2024

V květnu z kanceláří společnosti Slitherine Software zavála vůně devadesátek. Vydavatel převážně strategických titulů, z nichž velká část oslovuje především hardcore fanoušky žánru, oznámil první strategii na motivy Hvězdné brány, kterou pojmenoval jednoduše Stargate: Timekeepers. O události, která musela s přihlédnutím k místní popularitě seriálu příjemným způsobem oslovit i spoustu domácích fanoušků, však byla až do včerejšího večera prezentována pouze prostřednictvím krátkého teaseru, který o náplni či podobě hry nic neřekl. Na speciální 4hodinové akci Home of Wargamers – Winter Edition ale přinesli vývojáři ze studia CreativeForge Games první konkrétní informace a představili gameplay video, na kterém Stargate: Timekeepers vypadá jako Commandos ve sci-fi kulisách.

„Stargate: Timekeepers je real-time taktickou strategií, což mnoha fanouškům určitě stačí k tomu, aby věděli, co si pod tím mají představit,“ řekl na úvod bloku o Stargate producent hry Neil McKenna. Pro všechny ostatní vysvětlil, že hráč bude ovládat celkem šest postav – přirozeně ne najednou – a bude se s nimi pohybovat na ploše velké úrovně. Nutnosti splnit zadané hlavní i vedlejší úkoly se postaví do cesty nepřátelé, které bude nutné obejít či efektivně zlikvidovat, aby jednotka neutrpěla vážnější újmu a dokráčela po vzoru zmiňovaných Commandos nebo modernějších her od Mimimi Games na konec každé mise. Možná to zní trochu suchopárně, ale pokud si vzpomenete, do jakých průšvihů mnohdy O’Neillova jednotka vlétla, už nyní se otevírá prostor pro mnoho vypjatých situací a nečekaných momentů. Bez ohledu na to, že s O’Neillem a jeho lidmi ve Stargate: Timekeepers hrát nebudete.

Na oficiální stránce Stargate: Timekeepers na Steamu je upřesněno, že hra nabídne 14 příběhových misí, které se začnou odvíjet od bitvy o Antarktidu ze sedmé sezóny.

Jak už zaznělo v květnu, Stargate: Timekeepers nebudou vyprávět žádné ze známých událostí. Hra příběhově navazuje na závěr sedmé sezóny a dál kráčí vlastní cestou. „Musíme udělat hru, která osloví fanoušky Hvězdné brány. Nesmíme zapomenout na její DNA, které leží ve filmech a seriálech,“ potvrdil McKenna a slíbil, že nad rámec vlastní akce dojde i na podrobné vyprávění nových událostí. „Velmi úzce spolupracujeme se společností Metro Goldwyn Mayer a jsem přesvědčen, že příběh si zachovává vysokou úroveň,“ naznačil pak producent, byť nezacházel do detailů. Na oficiální stránce Stargate: Timekeepers na Steamu je upřesněno, že hra nabídne 14 příběhových misí, které se začnou odvíjet od bitvy o Antarktidu, kde velitelka Eva McCain a její tým podporuje jednotku SG-1 v boji proti Anubisově flotile. Následně se však hráči s McCain a příslušníky jejího týmu budou snažit navázat spojenectví s Unasy, jenže během boje proti novému Goa’uldskému vládci Dolusovi skončí uvěznění v časové smyčce a začnou hledat cestu ven.

Co se týče ostatních členů týmu, můžete se těšit na snipera Maxe Boltona, špióna Sama Watsona, operátora dronů Derrecka Harpera, bojovnice Jaffů A’ta a poslední příslušnice rasy Unas Xugga. Jak vývojáři vysvětlili, každá z postav, včetně velitelky McCain, má sadu vlastních speciálních schopností, které bude nutné v průběhu hry vhodně kombinovat, aby mohly mise skončit úspěchem. Vývojáři rovněž počítají s tím, že dají hráči možnost pečlivě všechny kroky naplánovat a spustit v jeden okamžik prostřednictvím speciálního taktického módu, bohužel jsme ho ale prozatím neviděli v akci. Přiložené video, které je z neznámého důvodu dostupné bez zvuku, prezentuje líbivou a vcelku detailní grafiku s interaktivními prvky a obvyklými atributy her tohoto žánru. Asi nejvýraznější jsou výseče zorného pole nepřátel, včetně znázornění, odkud vaší postavu uvidí, nebude-li přikrčená. Pro účely natočení prvních záběrů vypnuli vývojáři rozhraní – které zřejmě ještě nemá finální podobu – takže můžeme jen odhadovat, nakolik odlišné od podobných her je, případně jak probíhá udílení jednotlivých pokynů. Nic ovšem nenasvědčuje tomu, že by lidé z CreativeForge chtěli vymýšlet kolo a vše působí tak, jak patrně očekáváte.

V závěru bloku o Stargate: Timekeepers pak Neil McKenna naznačil, že všechny mise budou mít několik možných řešení, což je sice podle jeho slov poměrně značná výzva, ale všichni v týmu cítí, že mají vůči fanouškům velký závazek a nechtějí je zklamat. „Je to něco, co musíte udělat, aby hra mohla skutečně zazářit a hráči se do jednotlivých úrovní vraceli opakovaně,“ potvrdil McKenna a dodal, že hotovo by mohlo být v průběhu příštího léta. Hra má podle producenta vstoupit do bety na přelomu března a dubna, a pak už bude jen záležet na tom, jak rychle se podaří odladit poslední záležitosti a odstranit všechny chyby. Momentálně prý lze hrou projít od začátku do konce, ale ještě nejsou zpracovány všechny dialogy a hlavně dabing, se kterým si CreativeForge lámali hlavu zejména stran vhodných herců. Ty se však už podařilo najít a do hry obsadit, takže vše běží podle plánu.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru